Nikki eller Nikita? Vad tycker ni..
Igår fick vi en underbar liten dotter. Men har svårt för att bestämma oss vilket namn. Nikki eller Nikita? Vilket namn är finast ?
Igår fick vi en underbar liten dotter. Men har svårt för att bestämma oss vilket namn. Nikki eller Nikita? Vilket namn är finast ?
Nikita, helt klart. Har du testat att bildgoogla namnet Nikki? Det är ju ett stripp(smek)namn, inget som passar på bebisar!
Nikki tycker jag.
Jag tycker båda låter som hundnamn men om jag skulle välja ett, tycker jag Nikki låter bäst...
Nikita är ett mansnamn för mig så jag röstar för Nikki.
Inga fler?
Fler?
nikki
tycker dock att stavningen ser konstig ut, nickie ser bättre ut enligt mig :)
Nikita, låter badass (filmen, dessutom lite girlpower) och lite annorlunda, Nikki funkar också... förstår ditt dilemma i val av namn.
Nikki! Nikita e så whitetrash
Nikita så har hon ett namn som inte låter som ett smeknamn... Sen kan ni kalla henne nikki
Vad sägs om Lisa, Anna, Elsa, Edith, Maria, Alexandra etc?
Varför white trash?
Förknippar det med hon tjocka mamman i unga mödrar, natasha-nikita
Nikki för mig är Nikki Sixx i Mötley, så nej, det passar sig ej på en tjej. Nikita (tänker på filmen) hellre då. Eller ännu hellre ett annat namn?
nikita är ett mans namn
(googla nikita kruschev)
Lämnar tråden. Ni hade inte behövt skriva om ni inte gillade namnen
Nikki är helt klart finast!
Älskar båda namnen så det är svårt att välja....men om jag tvunget måste så säger jag nog Nikki....
Nikita är ett mansnamn, men ändå finast av de två. Nikki låter som ett lämpligt namn på en porraktris i mina öron.