Anonym skrev 2012-03-14 18:21:47 följande:
nu är du väl lite hård?Du kanske till och med känner agg mot din biologiska mamma, de låter nästan så. Alla bort adopterade barn kanske inte har samma känslor som du, även om många har det.
Ts, jag hoppas du kan hitta din dotter på något sätt, och kanske kan lämna ett brev till föräldrarna som adopterat ditt barn.Sen får dom besluta. Man vet ju inte om barnet vet något ännu eller hur situationen ser ut.
Jag önskar dig lycka till
hehe nej jag känner verkligen inget agg mot mina bio föräldrar, som jag skrev i ett annat inlägg känner jag inget alls för dem, det är mera faktamässigt.
Men du skriver ju ungefär samma som mig, jag skrev att jag vet att det finns adopterade barn som vill söka upp sina bio föräldrar men att jag inte är en utav dom. Jag vet också att det finns många som känner som mig, för vilka det skulle kunna innebära en livskris om en biologisk förälder dök upp, vad ska den biologiska föräldern göra då, chansa på att det ska gå bra? nej tack, enda chansen till att TS får träffa sitt bortadopterade barn är om hon själv söker upp henne.
skulle vara intressant att höra från TS om hon har försökt med soc eller nått?