• Charlotte1987

Gravidfotografering karlstad?

Hej hej! Tänkte kolla här om det är någon som bor i karlstad och skulle vilja få sin gravidmage fotograferad?
    Jag älskar att fota, är ingen proffs fotograf utan det är mitt fritidsintresse :)
    Jag vill utveckla mitt intresse och jag är mest intresserad av porträttfotografering.
    Har fått lyckan en gång att fotografera en gravid kompis och skulle jättegärna vilja göra det igen!
    Så om det är någon här som bor i Karlstad och kan tänka sig att ställa upp? Jag gör det självklart helt gratis och ni får alla bilder :)

• Svar på tråden Gravidfotografering karlstad?
  • nile10

Jag skulle tänka mig att göra det. Är dock enbart i vecka 24+ så magen har ju inte tittat fram så mycket än.

• sandrabjorklund

Jag skulle också tycka att det var väldigt kul :) Har en son på 17 mån och är i vecka 34 och väntar en dotter enligt ultrlaljudet.

Sandraabjorklund.blogg.se

• Charlotte1987

Åh vad roligt att ni vill det!

nile10 skrev 2012-03-13 11:23:44 följande:
    Jag skulle tänka mig att göra det. Är dock enbart i vecka 24+ så magen har ju inte tittat fram så mycket än.

Kanske skulle kunna göra en fotografering i maj då? Då har det väl börjat grönskat lite ute också så kanske kan ta några fina bilder ute? Självklart får du bestämma hur du vill ha det :) Kom gärna med idéer :)
    sandrabjorklund skrev 2012-03-14 11:55:29 följande:
    Jag skulle också tycka att det var väldigt kul :) Har en son på 17 mån och är i vecka 34 och väntar en dotter enligt ultrlaljudet.

Sandraabjorklund.blogg.se
    Vad härligt! Då är det inte jättelångt kvar. När skulle du vilja göra detta isf?
  • nile10

Både inne och ute kanske? Jag bor dock i kristinehamn,men det är ju inte långt från karlstad. Skulle gärna ta med magen i vädret oxå... Men vette fan om jag vill göra det utomhus :)

• Charlotte1987
    nile10 skrev 2012-03-14 20:14:59 följande:
    Både inne och ute kanske? Jag bor dock i kristinehamn,men det är ju inte långt från karlstad. Skulle gärna ta med magen i vädret oxå... Men vette fan om jag vill göra det utomhus :)

Ja absolut! Joo men man kan åka ut till någon fin strand kanske nånstans. Behöver kanske inte vara mitt bland folk ;)
    Om du skulle vilja kan vi träffas någon gång innan. Lära känna varann liksom :)
    Såg att vi har nästan lika gamla barn :)
  • nile10
    Charlotte1987 skrev 2012-03-14 20:20:13 följande:

Ja absolut! Joo men man kan åka ut till någon fin strand kanske nånstans. Behöver kanske inte vara mitt bland folk ;)
    Om du skulle vilja kan vi träffas någon gång innan. Lära känna varann liksom :)
    Såg att vi har nästan lika gamla barn :)

Jo absolute,så du vet vad du har att jobba med oxå :) Jag är inte en pinnsmal och är absolute ingen modell men tycker att det ska bli kul iaf!
  • Charlotte1987
    nile10 skrev 2012-03-15 08:56:15 följande:

Jo absolute,så du vet vad du har att jobba med oxå :) Jag är inte en pinnsmal och är absolute ingen modell men tycker att det ska bli kul iaf!

Åh nej det behöver man ju verkligen inte vara! Är inte pinnsmal själv heller och jag står gärna framför kameran ändå, om man ändå hade haft en vacker gravidmage att visa upp!
    Skicka ett meddelande här på FL med ex facebook eller kanske msn så kan vi pratas mer där! :)
  • SofieOlsson

Hej Ser att det är ett bra tag sedan du skrev, håller du fortfarande på med foto och gravidfotografering? Med vänlig hälsning, Sofie

• Charlotte1987

Hej! Jo det gör jag men just nu väntar jag barn med bf när som helst så jag kommer inte att fotografera något på ett bra tag tyvärr. Mvh Charlotte

• Everos
    Charlotte1987 skrev 2012-03-13 10:47:02 följande:
    Gravidfotografering karlstad?

Hej hej! Tänkte kolla här om det är någon som bor i karlstad och skulle vilja få sin gravidmage fotograferad?
    Jag älskar att fota, är ingen proffs fotograf utan det är mitt fritidsintresse :)
    Jag vill utveckla mitt intresse och jag är mest intresserad av porträttfotografering.
    Har fått lyckan en gång att fotografera en gravid kompis och skulle jättegärna vilja göra det igen!
    Så om det är någon här som bor i Karlstad och kan tänka sig att ställa upp? Jag gör det självklart helt gratis och ni får alla bilder :)

Söker du fortfarande? Gravid v35
  • Frida05

Hej!
    Jag är gravid i vecka 11 och ställer gärna upp lite längre fram. Har inte fått någon gravidmage än och det dröjer nog ett tag😅 Men kanske i slutet på sommaren?

Svar på tråden Gravidfotografering karlstad?