Jag ska driva för varannan helg
Min hen är ett och ett halvt år.
Jag ska driva för varannan helg.
Behöver synpunkter på det goda och onda i det, argument som håller så att jag får igenom det!
Tack!
Min hen är ett och ett halvt år.
Jag ska driva för varannan helg.
Behöver synpunkter på det goda och onda i det, argument som håller så att jag får igenom det!
Tack!
Kan inte ett alternativ vara förlängd helg ex. torsdag-måndag? Så får barnen lite fler sammanhängande dagar med den andre föräldern och slipper byta så ofta.
Tycker det låter hemskt att du anser att ett så litet barn ska träffa sin andra förälder med 10 dagars mellanrum. Finns nog inte en barnpsykolog som skulle hålla med om att det är ett umgänge för barnets bästa.
Vad vill den andra föräldern och har ni gemensam vårdnad?
Ts. Om ni har gemensam vårdnad måste den andra föräldern godkänna en flytt för barnet om det ska byta folkbokföringsadress. Ha det i åtanke med, ... Kommer den andra föräldern godkänna eller vill den träffa barnet mer?
Jag har vårdnaden, han har ansökt delad men blivit nekad pga tidigare händelser involverad hans skötsel om vårt barn, han träffar aldrig barnet själv för han kan inte ta ansvaret.
Kan inte pappan komma till dig några dagar i veckan och träffa barnet där? Behöver ju inte vara hemma hos dig, utan ta med barnet och gå ut och gå, åka och bada, åka på zoo eller liknande.
Det är för långt med 2 v emellan.
du kan driva vad du vill..i familjerätten måste ni komma överens..annars gå till domstol.