• Anonym

orgasm i sömnen - inget sexliv med sambon

Jag har varit tillsammans med min sambo i snart 3½ år. Vi har haft det ganska svajigt det senaste året och sexet avtar mer och mer. Jag är 23 år och min sambo är 30 år. Vi har sex ca 1 gång i månaden och det är å tok för lite! Jag skulle vara nöjd med  2-3 gånger i veckan. Under den senaste tiden har jag vaknat upp flera gånger av att jag får orgasm i sömnen och ligger och gnider mig mot madrassen. Nu har det gått över en månad och det skulle bara kännas konstigt om vi skulle ha sex nu. Tycker det är så jävla tråkigt! Älskar honom men ska detta fortsätta kommer jag inte orka. Har till och med börjat titta på andra män och blir attraherad, det gjorde jag inte de första två åren, då var det bara min sambo. Vill inte ens ta initiativ längre, det gör så ont att bli nekad. Vad fan ska man göra för att få fart på karln? Jag vet sååå många killar som skulle vilja ligga med mig. Det är inte så att jag är ful och äcklig och inte kan knulla. Några tips?

• Svar på tråden orgasm i sömnen - inget sexliv med sambon
  • Anonym

Ta upp det till diskussion. Förklara precis hur det känns och fråga hur han vill ha det. Vill han inte ha detsamma som du är ni båda unga och kan fortfarande hitta andra lösningar.

Svar på tråden orgasm i sömnen - inget sexliv med sambon