• Resmedbarn

Korfu, augusti 2012, ses vi där?!

Hej alla glada!
    Nu undrar jag om det finns ensamstående här ute,som liksom jag, har barn och som tycker om att resa? Jag och min 5-åriga dotter reser charter 1 gång om året och det vore toppenkul att lära känna andra i samma situation. Vi bor i nordvästra Skåne och jag är 35+, så om du känner som jag att det fattas någon att gå ut och äta med på medelhavsresan, så skriv gärna en rad här och berätta om hur er lilla familj ser ut!

Ps. vi älskar även att åka skidor och siktar på Åre 2013!

• Svar på tråden Korfu, augusti 2012, ses vi där?!
  • Amalfie

Hej!
    Jag har en dotter som är 7 år. Bor i Stockholm. Vi är intresserade av att resa charter till Grekland i aug (Korfu, visst!). Vi kan dock bara resa mellan 8-22 aug. Har du bokat resa än, när?

• Agdaa

Kul ide :) men synd att jag måste jobba hela augusti :( Men jag åker gärna i juli om nån kan då istället :)

• MariaOE

Hej! Jag är 31 och har en son på 3,5 år.. Vi bor i Stockholm men jag är ofta i Malmö...Gillar oxå att åka utomlands, har blivit några resor med sonen men nu i juli blir första gången jag åker själv med honom... Som du skriver att det varit toppen att resa med ngn annan förälder... Ha någon att prata med, äta middag tillsammans...

Vi tycker oxå om att åka skidor och vill gärna åka till Åre (brukar åka till Duved en gång om året)

• pysselfia

Hej! Jag åker med min 5åriga son till Sidari nu på tisdag. Glad Mina föräldrar och en moster hänger också med. Vart ska ni?

Svar på tråden Korfu, augusti 2012, ses vi där?!