• SandraSandra

Hur vet man om han gillar än och när är det rätt att säga att man gör det till han.

Hur vet man om han gillar en och när är det rätt att säga det till han att man tycker om han och vill nått mer?

När vet man att det är rätt att säga nått och inte för fort så han springer sin väg? 

• Svar på tråden Hur vet man om han gillar än och när är det rätt att säga att man gör det till han.
  • KimPossible
    lyckligmamma87 skrev 2012-03-17 20:17:02 följande:
    Typ o sen massa annat typ ja skrev typ tack för en trevlig dag det va kul o trevligt osv o sen när ja fick svar så skrev ja att ja hoppas vi ses snart igen osv o sen fråga ja va han tyckte osv osv :)
    Förlåt, men nu måste jag ju fråga hur gammal du var när detta hände? Det låter inte som något man gör som vuxen.

Till Ts skulle jag ge rådet att vara öppen och ärlig, fråga rakt ut vad han känner och tala om hur du själv känner det. Att spela några konstiga små spel, komma med halvkväden visa och inte våga stå för det man tycker och känner kan i värsta fall leda till att man går miste om något bra.

Springer han sin väg var han uppenbarligen inte rätt person. Det säger sig självt. För inte vill man vara tillsammans med någon som är rädd för ens känslor?
  • Stella Jaded
    och skrev 2012-03-17 20:25:16 följande:
    Ja, det tycker jag. Med så många frågor ökar sannolikheten för att du ska få i alla fall ett bra svar som du kan använda dig av som argument för att tigga till dig dejter.
    Sexuella dejter?
    Stella hates Star Wars
  • lyckligmamma87

Ja fick massa svar o efter hur hans va så fråga ja vidare :) o han fråga mig oxå man visar lite intresse typ genom o tack för trevligt samtal el träff el va man bu än har gjort o så ser du om han är på el av visande osv :) han sa rätt ut att han gilla mig men ja fatta ej det ändå vi gick i 9 mån o va kära i varandra utan att ja fatta knappt att ja gör det än trodde att ja bara va sex så ja sluta o ha sex o han va fortfarande intresserad o sen så fråga ja han på skoj om förhållande på fb o då sa han att det får det bli när det är vi på riktigt o att han ville det o så blev det 1 mån senare blev ja gravid o sen sambos :)

• och
    Stella Jaded skrev 2012-03-17 20:27:05 följande:
    Sexuella dejter?
    Ja. Eller dejter för att se på Star Wars-filmer? Jag vet inte hur du brukar göra, antar iofs att du är glad över det du får?
    The hard way is the right way.
  • lyckligmamma87

Ps vi träffades ej via nätet el sexdejt el så utan sex kom efter några dejter osv o ja va 22 när vi träffades

• Stella Jaded
    och skrev 2012-03-17 20:29:26 följande:
    Ja. Eller dejter för att se på Star Wars-filmer? Jag vet inte hur du brukar göra, antar iofs att du är glad över det du får?
    Ja. Jag skulle till och med tacka ja till Lyckligamamman87. *despo*
    Stella hates Star Wars
  • och
    Stella Jaded skrev 2012-03-17 20:42:16 följande:
    Ja. Jag skulle till och med tacka ja till Lyckligamamman87. *despo*
    "Dominanthäst25cm" då? Skulle det funka? 
  • Stella Jaded
    och skrev 2012-03-17 20:49:00 följande:
    "Dominanthäst25cm" då? Skulle det funka? 
    25 är liksom typ bredden på den eller längden? Ditt svar är avgörande.

Eller skitsamma. 25 lång och inte en cm kortare, smått böjd åt vänster och ingen hårväxt på ollonet. Vill du vara med? 
    Stella hates Star Wars
  • och
    Stella Jaded skrev 2012-03-17 20:51:24 följande:
    25 är liksom typ bredden på den eller längden? Ditt svar är avgörande.

Eller skitsamma. 25 lång och inte en cm kortare, smått böjd åt vänster och ingen hårväxt på ollonet. Vill du vara med? 
    Bara om det gör ont.
  • och
    och skrev 2012-03-17 21:00:30 följande:
    Bara om det gör ont.
    Typ.
  • Stella Jaded
    och skrev 2012-03-17 21:00:30 följande:
    Bara om det gör ont.
    Det kommer göra ont på dig. Pang!
    och skrev 2012-03-17 21:00:53 följande:
    Typ.
    Typ.
    Stella hates Star Wars
Svar på tråden Hur vet man om han gillar än och när är det rätt att säga att man gör det till han.