• Gumman85

Parfymflaskan är formad som ett liggande hjärta i kristall , lila/rosa. Vad heter parfymen?

Hej!

Eftersöker namnet på en parfym där flaskan är formad som ett liggande hjärta i kristall, lila/rosa. Såg den första gången i höstas, men vet dock inte hur länge den har funnits i butik :/  Skulle bli jätteglad om någon vet vad denna underbara parfym heter!

Tack på förhand!   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-19 00:08
    Tack så jättemycket för att ni har hjälpt mig! Jag har precis nu tack vare er funnit att den heter Diesel Lover Dose :)

• Svar på tråden Parfymflaskan är formad som ett liggande hjärta i kristall , lila/rosa. Vad heter parfymen?
  • PruttPottan

Det är inte en från Yves Rocher?

ADHD-Bipolär-Borderline- Mamma till en Solstråle
  • Gumman85

Nej tyvärr.... Hihi men den där parfymen har jag faktiskt haft en gång i tiden, den luktar riktigt gott! ;)

Tack för att du tog dig tiden!!  

• mycketsaft

vet precis vilken du menar men minns inte vad den heter.. kolla på kicks, den borde ju finnas än.

• Gumman85
    mycketsaft skrev 2012-03-19 00:01:58 följande:
    www.kicks.se/doft-c351

dieselparfymen?

Ja jag har precis hittat parfymen genom en annan tråd också, Diesel lover dose :) Tack så jättemkt för att du ville hjälpa mig, det uppskattas!! :)
Svar på tråden Parfymflaskan är formad som ett liggande hjärta i kristall , lila/rosa. Vad heter parfymen?