• Karisma

Liam, Oliver och ???

Någon som vill hjälpa till med tips på vad lillebror till Liam och Oliver ska heta? :) Får gärna kunna uttalas på engelska.

Har sökt på namn nu i månader men inte riktigt fastnat för ngt speciellt namn.

Så vad har du för tips, kanske har jag lyckats missa det perfekta namnet. :)

/Kristina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-27 02:45
    Lillebror fick heta Sebastian. :)

• Svar på tråden Liam, Oliver och ???
  • YokohamaNr2

Liam, Oliver och Elliot
    Liam, Oliver och Jasper
    Liam, Oliver och Felix
    Liam, Oliver och Cassius
    Liam, Oliver och Sam (Samuel)
    Liam, Oliver och Viktor
    Liam, Oliver och Isak

• Karisma

Milo och VIktor går bort för att vi har dem i vår närhet vars barn heter det. Tim har vi funderat på, känns bara knasigt att en i Liams innebandylag heter det och då vi bor i liten kommun vet jag bara denna kille som heter det. Känns knasigt på ngt sätt att "ta" det namnet. :P

Kevin heter varenda unge i denna kommun så det blir det inte men håller med om att det passar in. :)

John känns för "gammalt" av ngn anledning.

Jag har svårt att välja ett namn som jag kan koppla ihop med ngn person som jag inte tycker om av ngn anledning. Galet jag vet. :P

Så gärna fler förslag, mga av dem ni tipsat om har jag själv tittat lite på men vanligast är att karln totaldissat dem.

/K

• Karisma
    Nelli2008 skrev 2012-03-24 18:50:52 följande:
    Liam, Oliver & Douglas!
    Karlns absoluta favorit. :)
  • Karisma

Tack för förslagen. :) Några går bort då många blivit döpt till det i vår kommun, hur fina de än är.

Nicholas gillar inte min karl då det låter konstigt enligt honom.

2veckor kvar nu innan lillebror kmr, så har ni fler förslag tipsa mig gärna. :)   

/K

• Karisma

Kan uppdatera...   Lillebror fick heta Sebastian.

Så Liam, Oliver och Sebastian. :)  

/K

Svar på tråden Liam, Oliver och ???