• Anonym

Fråga från en hetero

Hej. En fråga till er homosexuella män. Först, ursäkta om detta inlägget är väldigt inskränkt och outbildat. Jag är hetero, alla mina vänner är hetero och jag känner ingen homosexuell alls. En sak jag undrat lite över är när ni har sex, ifall alla så att säga gillar att bli påsatta(ursäkta uttrycket). För jag kan förstå hur man kan bli kär i en av samma kön, men inte den biten.

• Svar på tråden Fråga från en hetero
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-22 19:23:15 följande:
    Hej. En fråga till er homosexuella män. Först, ursäkta om detta inlägget är väldigt inskränkt och outbildat. Jag är hetero, alla mina vänner är hetero och jag känner ingen homosexuell alls. En sak jag undrat lite över är när ni har sex, ifall alla så att säga gillar att bli påsatta(ursäkta uttrycket). För jag kan förstå hur man kan bli kär i en av samma kön, men inte den biten.
    Nu är jag varken man eller homosexuell, men det är väl precis som all annan sex, d.v.s helt upp till personerna själva vad dom föredrar/inte föredrar. Förstår inte varför det är så svårt att lista ut det?
  • alanbanks

Jag har hört att det är vanligare att heteropar har analsex än att homosexuella par har det. Sex är inte bara penetration!

• Anonym

Ja, det är kanske sant. De flesta heteromän går nog runt och tänker att homosex är mest att ta varandra i analen. Men det är kanske som du säger en helt sne bild.

• Anonym

Många bögar har inte analsex alls, och bland dem som har det är det väldigt individuellt vad man gillar. Det är vanligt med både killar som bara vill bli påsatta, eller bara vill sätta på och dem som gillar att variera sig.

Jag själv gillar variation, har analsex ibland, sätter på ibland eller bli påsatt ibland, beror helt på humör och den man är med.

Kanske 50% av gångerna har jag inget penetrerande sex alls utan bara sug, slick och smek, det räcker ganska långt med. 

Svar på tråden Fråga från en hetero