• Mams

Ensamstående föräldrar i Östergötland/Linköping?

Väntar mitt tredje barn i maj (19 Maj) och är precis i en stundande separation med barnets far. Finns det mera ensamstående föräldrar i närområdet Linköping? Vore toppen att bygga upp ett nätverk av människor i samma sits.

Mina barn är 12 år, 4 år och så lillan i magen. Själv är jag 29 år och har inte så stort umgänge då barnen har tagit mycket av den lilla tid jag har.

Jag fasar för min separation samtidigt som jag ser ljust på framtiden, då jag vet att i det långa loppet så kommer jag må så mycket bättre. Men jag saknar vänner i liknande situation...     

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-15 22:57
    Jag uppdaterar och kollar hur det ser ut med ensamstående mammor i Linköping? Min lilla är född och är i dag 10 månader och pappan är helt ute ur bilden.

• Svar på tråden Ensamstående föräldrar i Östergötland/Linköping?
  • Emelie kalla

Jag är ensamstående med ett barn väntar mitt andra i augusti

• Mams
    Emelie kalla skrev 2012-03-23 14:15:10 följande:
    Jag är ensamstående med ett barn väntar mitt andra i augusti
    Hur klarar du av det? Det finns stunder av hopp, som när jag skrev inlägget och så finns det stunder av förtvivlan när jag känner míg liten och ensam, som nu. 

Hur tänker du kring förlossning? Ska du vara ensam? Själv känner jag att om det verkligen blir en separation (och det verkar det som i dags läget) vill jag absolutinte ha barnets pappa med på förlossningen och helt ärligt har jag ingen annan som står mig så nära, så det blir att vara själv!

Bor du i Linköping?     

• Agnes83

Jag är också ensamstående med två pojkar, 8 år och 18 månader... Själv är jag 28.

• NoahLeah

Jag är nyseparerad med två barn, Noah 4 år o Leah 1 1/2 år. Bor just nu i Stockholm men hoppas kunna flytta hem till Linköping i sommar.

• Ollesmamma01

Hejsan!

Jag är mitt i en separation från min sons pappa. Jag är 34 år och min son är 2,5 år, känns lite konstigt även om pappan till viss del finns kvar i bilden. Tänkte höra om du fortfarande söker efter ensamstående vänner? Glad Du får jättegärna maila mig istället på annah8@hotmail.com

• september25

Hej!

Jag är en ensamstående mamma med en treårig i Norrköping.  Hänger gärna på om någon av er vill träffas eller göra någon aktivitet. 

• vi4ka87

hej
    jag e 27 år o ensamstående med en tjej på 5 år. vi bor i rimforsa. skulle va kul o träffa fler ensamstående

Svar på tråden Ensamstående föräldrar i Östergötland/Linköping?