• Anonym (Ida)

HAN har låg sexdrift??

Hej.
    Skriver lite bakgrund först.
    När jag och min karl träffades så hade jag ett barn på 1 år, man kunde inte ens se på min kropp att jag hade fått barn, jag var smal och vältränad och jag var eftertraktad, många killar som var interesserade, jag ville dock bara ha honom. Vilket var väldigt konstigt egentligen för han var inte alls min typ utseendemässigt, skämdes lite över honom för att han var så fet men jag övertalade honom att gå ner i vikt och 45 kilo (3 månader) senare var vi ett par officiellt.
    I början hade vi sex varje dag i princip och allt var bra.

Nu så har vi även fått ett gemensamt barn, en son på 7 månader. För mig är det viktigt att se bra ut och visst man kan väl ana att jag är mamma men inte alls särskillt mkt och det kommer ju att försvinna mer. Han å andra sidan har gått upp i vikt (ca 12 kg) och ser inte alls snygg ut.

Jag älskar ju ändå honom och jag har en stark sexdrift, alltså jag behöver sex för att känna mig älskad och vacker och få närhet kroppskontakt och sånt men han vill aldrig nästan och när det väl blir så är det alltid på mitt initiativ. Vi har väl sex ungefär en eller två gång i månaden som det är nu men jag behöver myyycket mer än så.

Jag har berättat för honom att jag inte känner mig vacker och älskad pga det. Han säger att det är för att om vi inte har det städat hemma att det är därför och att jag inte ska klaga på hans vikt (som jag inte försöker utn försöker mer guida honom till att lyckas gå ner lite) Men även när jag gör allt detta i typ över en vecka så får jag inget. och det jag får är inte så värst bra. Det enda han verkar VILJA ha är avsugning men han vill aldrig någonsin ge oralsex åt mig. sex vill han inte ha men gör väl för han känner att han måste ibland men avsugningar VILL han ha men hur kul är det för mig? Han ber aldrig om sex eller försöker förföra mig på ngt sätt men avsugning händer att han ber om... inte alls särskillt ofta dock. men han verkar lyckligare om jag lovat det och om jag lovat sex så blir det oftast inte.
    Jag har sett på tv att män kan få lägre testosteron lägre sexdrift av övervikt men kan det verkligen vara det?

Det blev rörigt skrivet men jag var tvungen att skriva fort, hoppas ni förstår ändå.

Jag älskar honom, det gör jag men jag har tillomed tänkt att jag kanske får gå till ngn annan för han uppfyller inte mina behov. Men jag vill ju inte det, jag vill ju bygga ett liv med HONOM ingen annan.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden HAN har låg sexdrift??
  • alanbanks

Att "guida" till att gå ner i vikt kan tas på ett väldigt dåligt sätt. Han vill kanske inte att du säger något alls pm det? Du tycker du är jättesnygg och får honom att känna sig fet och ovärd dig - tror du man blir sugen på sex då?!

• Anonym (Ida)

Hm, kanske inte, men det är likadant även om jag inte gör det. har faktiskt slutat med det nu :) Men han säger att det är för att han tycker att jag är arg på honom hela tiden men jag säger att jag skulle inte vara arg om han bara låg med mig, det blir ju liksom en ond cirkel...

Svar på tråden HAN har låg sexdrift??