• maddelin

Han vet inte vad han vill o jag är gravid!

Jag o min sambo har varit ihop i 8 halvt år. Vi väntar vårt tredje barn. Pojkarna vi har innan är 7 o 3 år. Förra söndagen small bomben efter ett bråk vi haft! Han vet inte om han vill leva med mig längre! Han säger att han inte älskat mig på 2 år!!! Han har försökt att börja känna något, men inget! Jag blev helt chockad. Vi ska ju för fasen ha ett barn till. Vi satt ju bara för några månader sen o bestämde hur vi skulle göra eftersom detta barn inte var planerat. Jag har ätit p-piller. Fick veta att han sagt jag älskar dig för han iinte ville göra mig ledsen. Han har till o med haft sex med mig. För mig är det helt sjukt. Jag kan inte tänka mig att ha sex om jag inte älskar. Visst hade jag vart singel så.... Nu står jag här med 2 pojkar, o är gravid! Han vill försöka tills bäbis är ett år åtminstone, sen får vi se, säger han! Snälla jag behöver bara höra vad ni tycker. Känner mig otroligt lurad!

• Svar på tråden Han vet inte vad han vill o jag är gravid!
  • Livets under

Börjar med att skicka styrkekramar!

Kan inte vara lätt att vara i din sits nu! Men han kan ju inte säga att han får se om 1,5år hur han känner?! Du då? Ni är ju två om ert förhållande. Du kan ju inte sättas på vänt i så lång tid för att han ska känna efter. Ni har ju redan barn ihop. Han måste ju veta om han vill stanna eller gå?

Jag skulle sätta mig ner med honom och prata ut ordentligt. Kanske familjeterapi? Vilket fall är det inte rättvist mot dig att göra som han säger.

Stå upp för dig själv och er familj!

Lycka till!       

Svar på tråden Han vet inte vad han vill o jag är gravid!