Vad är det som händer? Vad är fel?
Jag har ätit pergotime i 9 månader i februari skulle jag inte ta någon pergotime och allt gick bra jag fick min mens och ägglossning som vanligt, och eftersom det gick så bra tänkte jag att jag hoppar över i mars också eftersom det känns som pergotime ändå inte hjälper mig men nu har jag varken fått ägglossning(tror jag) eller mensen? SUUUCK! Så vet inte vad det är som händer!
Något är ju fel på min kropp iaf eftersom den inte vill ha ägglossning utan pergotime?
Varför kan inte min kropp bara funka normalt! Jag skulle haft mens i fredags men känner inget som tyder på att mensen är på G! och inga grav symtom heller. :(
Men har beställt gravtest så ska ta ett i morgon bara jag får dom ifall men eftersom jag inte tror jag haft ägglossning så är det ganska omöjligt + att jag inte känner något symtom..
Jag är sjukt trött påa tt allt går emot mig just nu har lust att bara grina!
Vi står i kö till IVF men det går så trögt jag önskar vi bara kunde få en jävla tid, våran utredning visar INGET fel på mig eller killen!
Va bara så skönt att få skriva av sig!
Om någon är i samma situation eller bara vill dela med sig av sina tankar så får man jätte gärna det!