• Anonym

Vill återuppliva vårat sexliv

Hej!

Det är så att jag och min sambo har vart tillsammans i ungefär 3 år. Vi har haft lite struligt i våran relation en gång i tiden men inget är struligt nu. För några månadersen så va vårat sexliv riktigt bra, vi hade sex flera gånger per dag. Nu har vi det knappt en gång i veckan.
    Problemet är också att hon inte längre tycker om att bli pullad och upphetsad i början innan sexet, och att bli våt! Så vi har kört rakt på de senaste gångerna vilket är trist. Det sjukaste är att hon har mage att säga att det inte är skönt när vi knullar längre? Så vad kan de bero på, jo att jag bara trycker in min penis utan något som helst förspel, såklart det inte blir lika skönt och upphetsande? Sånt kanske man kan göra på one night stand på fyllan men inte i en relation. Vill också göra olika ställningar och upptäcka lite nya saker. Det är tråkigt att bara göra samma hela tiden och pluss att jag får utlösning fortare om jag inte varierar. Vill helst att hon ska ha det skönare än mig men hon tror att jag vill byta ställningar och slicka henne osv med egoistiska skäl och det tycker jag är väldigt sorgligt. Jag vill göra allt för henne i sängen men vill också att hon verkligen ska ta åt sig när vi har sex! Hur tänder jag lågan? ?

• Svar på tråden Vill återuppliva vårat sexliv
  • Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2012-03-27 11:56:38 följande:
    Hur tänder jag lågan? ?
    Ja inte i sängen. Det låter lite som hon  har tappat känslorna. Hon kanske inte tänder på dig längre eller att hon tycker du är för ego. Du får lyssna in och prata med henne. Stå tillbaka.
  • Anonym (hmm)

Det låter som om du beskriver mig. Jag gillar inte heller att bli våt längre, känns jobbigt och ofräscht liksom. Sex har jag tröttnat på litegrann, visst det kan vara skönt, men det är bara samma sak. Detta gör att jag inte heller vill ha sex så ofta, max 1 gång i veckan. Har inget med mina känslor för min sambo att göra.

Svar på tråden Vill återuppliva vårat sexliv