Din största hemlighet?
Vad är din största hemlighet? Något du aldrig kommer berätta för någon annan?
Vet att det var nån liknande tråd uppe i höstas, men tyckte det var dags igen...
Vad är din största hemlighet? Något du aldrig kommer berätta för någon annan?
Vet att det var nån liknande tråd uppe i höstas, men tyckte det var dags igen...
Jag röstade på Sverigedemokraterna.
Jag skulle bli utfryst och avskydd om mina vänner (flera med invandrarbakgrund) fick reda på det, för de hade tagit det personligt och det går inte att resonera vettigt med dem.
jag ljuger om hur mycket jag får i lön för karln, säger att jag fått mindre än jag fått så jag kan behålla lite själv.
Jag är dödligt kär i min lärare
jag önskar ofta folk i min närhet olycka. Inte att de ska vara med i en olycka men att det ska gå lite dåligt för dem i olika sammanhang.
Jag föddes med två könsorgan...mina föräldrar kastade en tärning för att avgöra om de skulle uppfostra mig till en pojke eller flicka....det blev flicka....Ingen vet om detta då jag aldrig låtit någon komma nära mig.
Att jag alltid trott att jag är en annan person än den jag är.
Jag föddes med två könsorgan...mina föräldrar kastade en tärning för att avgöra om de skulle uppfostra mig till en pojke eller flicka....det blev flicka....Ingen vet om detta då jag aldrig låtit någon komma nära mig.
Jag är huligan och mina föräldrar vet inte det