• Anonym (Hemlis)

Din största hemlighet?

Vad är din största hemlighet? Något du aldrig kommer berätta för någon annan?

Vet att det var nån liknande tråd uppe i höstas, men tyckte det var dags igen... Kyss

• Svar på tråden Din största hemlighet?
  • Anonym

Jag röstade på Sverigedemokraterna.
    Jag skulle bli utfryst och avskydd om mina vänner (flera med invandrarbakgrund) fick reda på det, för de hade tagit det personligt och det går inte att resonera vettigt med dem.

• Anonym

jag ljuger om hur mycket jag får i lön för karln, säger att jag fått mindre än jag fått så jag kan behålla lite själv.

• Anonym

Jag är dödligt kär i min lärare  Gråter

• Anonym

jag önskar ofta folk i min närhet olycka. Inte att de ska vara med i en olycka men att det ska gå lite dåligt för dem i olika sammanhang.

• Anonym (s)
    Anonym skrev 2012-03-31 18:26:48 följande:
    Jag röstade på Sverigedemokraterna.
    Jag skulle bli utfryst och avskydd om mina vänner (flera med invandrarbakgrund) fick reda på det, för de hade tagit det personligt och det går inte att resonera vettigt med dem.
    Jag med! :)
  • Ingrid Bergman

Jag föddes med två könsorgan...mina föräldrar kastade en tärning för att avgöra om de skulle uppfostra mig till en pojke eller flicka....det blev flicka....Ingen vet om detta då jag aldrig låtit någon komma nära mig.

• Anonym (tjej)

Att jag alltid trott att jag är en annan person än den jag är.

• Anonym (ond)
    Anonym skrev 2012-04-01 21:11:11 följande:
    jag önskar ofta folk i min närhet olycka. Inte att de ska vara med i en olycka men att det ska gå lite dåligt för dem i olika sammanhang.
    Samma här
  • J a d e d
    Anonym (tjej) skrev 2012-03-31 10:45:17 följande:
    Jag försöker att ha så få hemligheter som möjligt. Allting viktigt har åtminstone nämnts inför någon (pojkvän, mor, psykolog etc).

Men saker jag inte ropar ut på gatan precis:
    - Jag finner hanhundar sexuellt attraktiva på samma sätt som män och kvinnor.
    - Jag är attraherad av min tjejkompis, som är straight och har pojkvän.
    - Ibland önskar jag att mänskligheten dog ut, eller åtminstone att vi blev mycket färre.
    - Jag har dåligt samvete för att jag är en människa, och därmed del av ohållsam population som använder alldeles för mycket resurser. Detta har ibland lett till självmordstankar.
    Är det här hemligheter? Drömmer
    Jeddan
  • Billig trevnad
    Ingrid Bergman skrev 2012-04-21 10:20:06 följande:

Jag föddes med två könsorgan...mina föräldrar kastade en tärning för att avgöra om de skulle uppfostra mig till en pojke eller flicka....det blev flicka....Ingen vet om detta då jag aldrig låtit någon komma nära mig.

Känner du att de valde rätt kön?
  • Anonym (tjej)
    J a d e d skrev 2012-04-21 17:33:51 följande:
    Är det här hemligheter? Drömmer
    IRL så. På internet kan man säga lite vad man vill, iaf på FL där ingen jag känner hänger. :P
Svar på tråden Din största hemlighet?