Passar denna klänning till dop i slutet på april?
Som frågan lyder kan man ha denna klänning vid den tiden på året?
Jag tänker givetvis ha ljusa strumpbyxor eller liknande samt någon form av kofta.
Som frågan lyder kan man ha denna klänning vid den tiden på året?
Jag tänker givetvis ha ljusa strumpbyxor eller liknande samt någon form av kofta.
Ja den va ju jättesöt!
Lite för somrig för mig.
Nja, lite för somrig men om du tar den så snälla, skippa skärpet.
Ja är just det med att den är för somrig men jag hittar verkligen inget annat att ha på mig. Allt annat jag har hemma är för vardagligt :/
Men kan du inte ha en kofta över då?
Fint :)
Skippa skärpet och ha en snygg svart kavaj till!
Jag tycker att du är jättesnygg/fin i den där klänningen och gillar färgerna som är glada, vilket passar på ett dop. Mitt tips är att du bär en glesstickad kofta i vitt/off white över.
Tycker absolut du kan ha den. En kofta eller kav gajör den lite mindre somrig. Tycker att det var fint med skärp, men ett smalare i någon färg från klänning eller smalt flätat brunt skulle vara finit.
Klart du kan ha klänningen
Som skrivits tidigare så kan du ju ha en kofta/kavaj/sjal också.
Ett band (finns i tygaffärer, hobbybutiker mm) som plockar upp någon färg från klänningen skulle kanske vara fint som skärp.
Söt klänning. Till dop och bröllop vill jag ha glada kläder (vilket detta är) pga den glada tilldragelsen. Men byt till ett ljusare, smalare skärp och ta gärna en kofta, bolero eller kavaj till så du inte fryser.
Jag ska åka och shoppa i påsk och se om jag hittar något snyggt att ha på mig