Tips från kvinnor önskas! På vilket sätt skulle din man kunna agera för att öka din sexlust?
Sitter här med en borttappad sexlust. Jag vill ha ett sexliv, men blir helt enkelt inte kåt.
Min man är rätt trög och mesig när det gäller sex. Alldeles för försiktig och förutsägbar.
Han anstänger sig inte ett dugg för att sätta lite sprätt på det hela, och han har ingen aning om hur hans skulle kunna agera för att få en "kåt och villig" fru.
(Föresten tror jag inte att han vill att jag ska vara sån heller.) Själv har jag slutat att anstränga mig.
Vi har diskuterat detta ämne sönder och samman.
Men jag funderar mycket på hur jag skulle önska att min man skulle vara, skulle han kunna tända min lust igen?
Jag har kommit fram till att det som saknas är den erotiska spänningen, att bygga upp en stämning, att uppvakta och uppvaktas.
Det jag vill helst är att dansa! Jag tycker att det är otroligt sexigt med dansanta män. Han sa tidigt i vårt förhållande att han gillade att dansa och att han avrit varit ute och dansat massor tidigare (alltså "pardans"). Jag har frågat några gånger om han kan tänka sig att vi ska gå på danskurs eller ta privatlektioner eller gå ut och dansa. Men min man vill inte dansa. Och nu vill jag inte fråga igen. Dödläge.
Det finns ju massor av kvinnor som tappat lusten, vad tror ni skulle få er att bli sugna igen? (bortsett från att byta man...)