Ensam med min son sen graviditeten
Hej!Wictoria heter jag och jag lever ensam med min son som är 20 månader. Jag har varit ensam med sen jag blev gravid.
Jag visste direkt att jag ville behålla mitt barn och pappan till min son ville också. Men jag fick reda på att min sons pappa ljög och var otrogen. Så jag valde att lämna honom.
Sonens pappa ville träffa honom och så men till slut så hörde jag inte av honom något. Han bor i samma by som mig.
Trots att vi bor i samma by så har jag bara sett honom två gånger.
Han har gift sig med en som är ca 30 år äldre.
Sen en dag så ringde en från socialkontoret på familje och individ, och sa att han ville ha kontakt med sin son, men det sjukaste var att allt skulle gå genom hans fru, för han ville inte prata med mig. Men eftersom han tyckte så så tyckte jag det att då behöver han inte ha kontakt med sonen heller om han inte kan prata med mig.
Efter det så har jag försökt fått kontakt med pappan själv men han vägrar svara.
Jag vet inte vad jag har gjort för fel.
Min son är det bästa som hänt mig, men det känns tråkigt att hans pappa inte vill ..
Jag är aldrig barnledig eller jag jag har en snäll mamma som kan ta han någon gång i bland, men hon har 4 barn som bor hemma fortfarande så hon orkar inte så mycket.
Min son han sover inte hela nätter än, nån som vet hur man kan få dom att sova hela nätter.
Det börjar ju ta ut sig på kroppen att man inte sover ordentligt.
Och ibland känner jag mig helt värdelös som mamma och det känns som jag inte har någon ork till något.
Vet inte vad jag ska ta mig till..