• Gurrabura

Kille ska tästa trosor

Hej är en kille på 15 år, har varit intresserad av damunderkläder ett tag nu. Men frågan är om det är fel eller rätt, aja skit samma gör som jag vill har iallafall kontakt med en som ska köpa åt mig( är en tjej i samma ålder som mig!!!) hon förstår mig och stötar mig tummen up för de! Hon tycker de är Gulligtt:)

• Svar på tråden Kille ska tästa trosor
  • Gurrabura

Aja är inte grym på att stava:/

• Trust me

Hej Gurraburra!

Det här är ett forum för vuxna bör du veta. Det kan gå fort och vara ganska hårt. Är man inte själv vuxen kan det vara svårt att hänga med eller undvika att bli överkörd.

Väldigt bra att du har fått möjlighet att leva ut något som får dig att njuta. Kul att du har en kompis som stöttar dig i det.

Önskar dig all lycka i ditt sökande efter din alldeles egen sexualitet.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anna Paulita
    Gurrabura skrev 2012-04-03 20:30:58 följande:
    Aja är inte grym på att stava:/

Ett tips är att öva på det. Dels för att det är bra att kunna generellt och dels för att på nätet är det människors första intryck av dig. Spellcheck är ett bra alternativ om man är osäker.
  • lykantrophona

Tänk också att när du blir lite äldre kan du säkert köpa själv, om inte annat från internet. Annars om du går in i en affär kan du låtsas att du köper till en flickvän eller något, om du inte vill erkänna att du hade tänkt ha på dig dem.

Själv tycker jag att boxerkalsonger är jävligt bekväma, men det ligger liksom inte någon sexuell laddning i det. Men smaken är väl som baken, och det är väl inget fel att som kille ha på sig tjejtrosor om man nu vill det.

Svar på tråden Kille ska tästa trosor