Ni som är gifta... hur mkt är era män hemma???
och träffar era barn,leker med dem osv...
Min man har gått från att jobba 7 dagar i veckan till att jobba 5 dagar i veckan, dem dagarna han jobbar så kör han lillan till dagis sen ser han oftast inte henne för än dagen efter hon ska till dagis el i bästa fall ses dem 30 min innan hon ska sova för kvällen, han hjälper då till med att borsta hennes tänder o kanske på med pyjamasen. sen sätter han sig i soffan eller går hemifrån o gör något annat.
jag blir så jäkla ledsen, hon skriker efter honom så fort han går iväg, hon frågar efter honom, hon saknar fan sin pappa, vad i helvete håller han på med?
jag tjatar på honom att han ska umgås mer med henne men han fattar ju inte..'
missförstå mig inte...han älskar sin dotter mer än allt annat o när dem är tillsammans så e han världens bästa,,,men det e ju inte ofta...
sen när han e "ledig" på helgerna så e det alltid nåt som måste göras. ofta lämnar han henne hos sin mamma, el så går dem dit tillsammans o så får hon leka me farmor medans han sover...va faan. ska det vara så svårt att spendera tid med sin dotter, jag jobbar bara fram till 14 på dagarna för att jag ska kunna umgås med min dotter o inte missa allt för mkt av hennes uppväxt... fattar han inte att detta inte kommer tillbaka,jag vill inte att han ska titta tillbaka o säga att han missat allt, o inte heller att min dotter inte ska minnas nåt med sin pappa...
hur har ni andra det????
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 10:29
sen ska jag ju inte prata om att hjälpas åt i hushållet.... i BÄSTA fall så har han diskat på lördagen när jag kommer hem från jobbat...thats it....men skita ner...det vet han hur man gör....