• Sometimes

Det otroliga har hänt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kan knappt fatta det!!! Efter tre års kämpande och tre ivf-försök (ivf 1, FET 2) fick jag i morse Gravid på stickan!!!!!!

Jag är så lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Gråtande och skakandes stod jag bredvid min man i morse med stickan i handen och hulkade fram att jag är gravid!!  

Alla som har kämpat, eller kämpar så för att bli gravida kan nog förstå hur jag känner. Det gick! Jag kan bli gravid!! Tre års mardröm har äntligen resulterat i en graviditet!!! Jippi!!!!!!!!!!! 

• Svar på tråden Det otroliga har hänt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Lovisa09

Stort stort Grattis. Har en familjemedlem som i höstas äntligen blev gravid efter flera års kämpande och ivf-försök. På deras 5 försök tog det sig äntligen

• Nape

Stort grattis! Underbart!
    Tack för att du delar med dig av din lycka, jag sitter och ler med tårar i ögonen.
    (Jag ska inte ha fler barn, så jag gläds med andra som blir gravida numera. *ler*)

Äntligen är det din tur!

• tummen1

Jätte stort grattis!! Det ger mig hopp att vi en dag också skall lyckas!!! Hoppas du får en underbar graviditet!!!

• Gatto

Stort grattis. Får gåshud. Kommer ihåg den där känslan när orden poppar upp i displayen. Vi blev spontant gravida månaden innan vår första ivf var planerad. För att göra en lång historia kort så är jag nu i V 13 efter två års längtan.

• Sometimes

Underbara människor!! Tack så mycket för alla gratulationer!! Hjärta 

Har fortfarande inte fattat det...! Kunde inte motstå att beställa en Bola att hänga över magen. Jag vet att det är långt kvar än, men jag tänker inte oroa mig för missfall just nu.

• Nape
    Sometimes skrev 2012-04-07 20:10:29 följande:
    Underbara människor!! Tack så mycket för alla gratulationer!! Hjärta 

Har fortfarande inte fattat det...! Kunde inte motstå att beställa en Bola att hänga över magen. Jag vet att det är långt kvar än, men jag tänker inte oroa mig för missfall just nu.
    Åh, klart du ska ha en Bola! Och oroa sig vinner man inget på, du ÄR gravid och du ska njuta och glädjas.
  • Madam X

Grattis! Måste kännas fantastiskt! KLART du ska ha en bola

Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Najje79

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Vet precis den känslan. Är nu i v 37 med tvillingar efter 7,5 års ofrivillig barnlöshet (IVF2, femte försöket allt som allt).
    Du ska inte gå och oroa dig för MF, du ska vara lycklig, du ääär GRAVID!!!! Gravid Baby

• Blomman1

GRATTIS!!!!

Jag vet precis vilken lycka du känner, jag plussade 1 fredags efter 2,5 års försök och 5 ivf försök! ( 1 färsk, 3 fet och nu ett nytt färsk som lyckats!!)

Sån lycka!! Kan knappt fatta det är sant :) Hoppas verkligen det går bra nu!!

Stoor kram på dig!

• lantisen02

Härligt! Grattis, ger lite hopp till oss andra som försöker..
    Kram kram och all lycka! 

• Najje79
    Blomman1 skrev 2012-04-08 11:05:10 följande:

GRATTIS!!!!

Jag vet precis vilken lycka du känner, jag plussade 1 fredags efter 2,5 års försök och 5 ivf försök! ( 1 färsk, 3 fet och nu ett nytt färsk som lyckats!!)

Sån lycka!! Kan knappt fatta det är sant :) Hoppas verkligen det går bra nu!!

Stoor kram på dig!

Grattis till dig också! Vi har gjort precis samma tillbakasättningar som ni har gjort i samma ordning! Stor kram!
  • Blomman1

Tack så hemskt mycket båda två!!
    Lantisen02,  ja visst ger det hopp när andra lyckas, snart kommer det vara Du. Stort lycka till!
    Najje79: Härligt!! Å stort grattis till Din graviditet, såg att snart ska ha, gud vad härligt!!
    Hoppas verkligen jag får komma dit också!!

Svar på tråden Det otroliga har hänt!!!!!!!!!!!!!!!!!!