Vår överklagan gick upp och igenom i hovrätten!
Idag kom det vi väntat på i ett år snart - beslutet där det står att min fru får adoptera min dotter. Så här ser vår historia ut:
Vi har gått från att leva tillsammans som flickvänner med bebis i min magen - leva tillsammans som sambos med bebis i min mage - leva tillsammans med bebis hos oss - gifta oss med tös nr två i frus mage - ansöka om att fru får adoptera min dotter (vår i våra hjärtan sedan hon låg i min mage, men inte juridiskt min frus) - fått avslag från tingsrätten - överklaga i hovrätten och få bifall av dem den 5e april 2012!
Nu får min fru äntligen adoptera min dotter, som hon levt tillsammans med och som hon älskar av hela sitt hjärta sedan jag kissade på gravtestet för 6 år sedan!! Detta är något som jag, min fru, min dotters pappa och hans fru velat i närmare ett år!
Nu är hon inte bara min frus i hjärtat utan också juridiskt - äntligen kan vi slappna av och veta att om det händer mig något så är hon tryggad där hon hör hemma - hos sin andra mamma och sin syster och förhoppningsvis syskon som vill bli till på vårt andra syskonförsök nu i april.
Nu skall vi till skatteverket och skriva på papper för gemensam vårdnad och sen är hon våran tös och inte bara min!!!
*tårar av glädje och lättnad*