Snygg och praktisk design
Hej. Nu har vi hunnit använda alla kläder och även hunnit med ett par tvättar. Jag är väldigt nöjd med kvalitén av alla kläder efter 2-3 tvättar, färg och passform är precis som i nyskick. Jag är speciellt nöjd med vår pyjamas. Den sitter väldigt bra och verkar mycket uppskattad av vår 5månaders tjej. Jag är tacksam över att det är knappar och inte dragkedja vilken jag trycker är smidigt när man måste byta blöja under natten, något som skulle kunna bli ännu bättre skulle isf vara att det gick ner knappar på både benen. Jag uppskattar även bodyns utformning med den lite bredare grenen. Om jag skulle ha någon åsikt om utformning på bodyn skulle det vara att innerknappen sitter på en typbit som är onödig, för min skull kunde knappen sitta direkt på bodyn. Vi både gillar skarpt designen och de könsneutrala färgerna. Ser fram emot att testa koftan lite mer då jag tyckte den varit lite tunn att ha än, men tror att den nu när de blir lite varmare kommer bli perfekt att ha över en bodyn under en lite tunnare overall.