• Anonym (äckligt ?)

Äckligt med homosexuella män, vad tycker du jag är ?

Tycker det är så äckligt med homosexuella män ( speciellt sex Kräks)
    Igår såg jag två homosexuella män kyssas  , fick spykänslor ! 
    Tycker INTE det är lika äckligt med flator

Vad är jag för något ? Vad är det för känslor/reaktion ni får när ni ser bögar kyssas /har sex?
    Varför tycker jag att det är  mer äckligt med bögar än flator ?

Om mig (om detta nu har med ämnet att göra ): tjej, heterosexuell , 21 år , jobbar (gick handel på gymnasiet )
    Icke-troende , sambo, har haft en vanlig uppväxt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-17 22:38
    Vill tillägga att jag har INGEt EMOT dem , tycker BARA att det är äckligt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-18 16:51
    Ojj de flesta tycker jag är homofob/trångsynt/intolerant! Igen , Jag har INGET EMOT homosexuella ,tycker bara bögsexet är äckligt! Jag är inte heller helt nöjd med min ställning kan jag säga men det är inte helt fel heller

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-18 17:04
    Det är fortfarande några här delar min inställning , kul =)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äckligt med homosexuella män, vad tycker du jag är ?
  • J a d e d
    SweeneyTodd skrev 2012-04-18 23:29:36 följande:

Vad är ditt problem? Du verkar tycka att det är okey att vara homofob, och att man ska respektera homofobers åsikter. Jag kommer aldrig acceptera att folk tycker illa om homosexualitet, precis som jag aldrig tänker acceptera sexistiska eller rasisitiska åsikter. Jag fattar att alla inte är öppesinniga, men jag tycker fortfarande inte acceptera homofoba åsikter.
    Varför behöver jag ha ett problem för att jag påpekar det orimliga i att förvänta sig ett öppet sinne i samtliga frågor från precis alla jämt?
    Det är således inte förvånande alls att det finns de som äcklas av homosexuella. Det innebär inte att JAG gillar ordet neger. Hur tänker du? Om alls?

Du behöver inte acceptera TS åsikt, du behöver inte ens befatta dig med den om du inte vill.    
    Jeddan
  • Ermenegildo
    SweeneyTodd skrev 2012-04-18 23:29:36 följande:
    Vad är ditt problem? Du verkar tycka att det är okey att vara homofob, och att man ska respektera homofobers åsikter. Jag kommer aldrig acceptera att folk tycker illa om homosexualitet, precis som jag aldrig tänker acceptera sexistiska eller rasisitiska åsikter. Jag fattar att alla inte är öppesinniga, men jag tycker fortfarande inte acceptera homofoba åsikter.
    Man kan tycka att det är äckligt att se bögar ha sex utan att vara homofob. Man kan tycka det är äckligt att se gamla ha sex utan att vara rädd för eller tycka illa om gamla. Man kan tycka att det är äckligt att se sina föräldrar ha sex utan att vara rädd för dem eller tycka illa om dem. etc etc 
  • SweeneyTodd
    Ermenegildo skrev 2012-04-18 23:32:46 följande:
    Man kan tycka att det är äckligt att se bögar ha sex utan att vara homofob. Man kan tycka det är äckligt att se gamla ha sex utan att vara rädd för eller tycka illa om gamla. Man kan tycka att det är äckligt att se sina föräldrar ha sex utan att vara rädd för dem eller tycka illa om dem. etc etc 

Ja, det har du rätt i. Men pågrund av att homofobi är såpass vanligt så tror jag att det liger bigotta homofoba åsikter bakom. Varför ´är det just två män som folk är emot? Varför inte en  man och en kvinna?
  • Ermenegildo
    SweeneyTodd skrev 2012-04-18 23:40:49 följande:
    Ja, det har du rätt i. Men pågrund av att homofobi är såpass vanligt så tror jag att det liger bigotta homofoba åsikter bakom. Varför ´är det just två män som folk är emot? Varför inte en  man och en kvinna?
    Jag menar att jag kan BEVISA att jag inte är det minsta homofob eftersom jag under ett par år hade en bög som bästa kompis, han ofta sov över hos mig, jag träffade flera av hans (ofta tillfälliga) pojkvänner m m. Men jag tycker ändå inte om att se honom hångla. Men ser jag två söta tjejer hångla blir jag glad. Solig
  • SweeneyTodd

Kan någon förklara varför dem tycker två män är äckliga? 

• Etrangere

Nu har du gjort bort dig TS... Man får ALDRIG ens andas tankar om att homosexuella skulle vara nåt annat än normala.

• Ermenegildo
    SweeneyTodd skrev 2012-04-18 23:51:48 följande:

Jag skulle inte gå så långt att jag generellt tycker män är äckliga, men definitivt äckligare än kvinnor. Jag kikar hellre in i tjejerna omklädningsrum än i killarnas, om jag säger så. Min gissning är att detta beror på att jag är heterosexuell man.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    SweeneyTodd skrev 2012-04-18 23:40:49 följande:
    För att det ena tillhör en norm som har ett mycket starkt fäste, det är vanligt och normen för de flesta. Två män är, för många, ovant.

Givetvis reagerar en del, inte alla, på det.
  • SweeneyTodd
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-04-19 00:02:54 följande:
    För att det ena tillhör en norm som har ett mycket starkt fäste, det är vanligt och normen för de flesta. Två män är, för många, ovant.

Givetvis reagerar en del, inte alla, på det.

Ja, det visste jag ju egentligen. Bra förklaring. Tack.
  • SweeneyTodd

Btw´, jag tycker två män som går igång på varandra är väldigt sexigt. :D 
    Dem känsloreaktionerna jag får är att jag blir kåt av att två mä håller på med varandra.

• J a d e d
    SweeneyTodd skrev 2012-04-19 00:09:18 följande:

Btw´, jag tycker två män som går igång på varandra är väldigt sexigt. :D 
    Dem känsloreaktionerna jag får är att jag blir kåt av att två mä håller på med varandra.

Skål
    Jeddan
  • Anonym (tycker)
    SweeneyTodd skrev 2012-04-18 23:51:48 följande:

De ser ju inte ut som kvinnor direkt. Långt därifrån.
  • Anonym (Hmmmmm...)

Homosexuella är ju ingen ras så rasist kan du inte vara. Du känner det du känner. Det kan du inte hjälpa. Så länge du inte agerar på det så...

Svar på tråden Äckligt med homosexuella män, vad tycker du jag är ?