• lilywashere

Kön -gissade ni rätt? :)

Jag är nyfiken på era erfarenheter om detta!

Min första graviditet var jag helt övertygad om att det var en flicka redan när jag plussade, och jag hade rätt. Graviditet #2 var jag direkt tvärsäker att det var en pojke, och jag hade rätt igen! Nu är jag gravid igen, plussade igår, och jag är tvärsäker på att det är en flicka :)

Jag tycker inte att kön spelar någon roll, men det är lustigt att jag lyckats gissa rätt iaf. :)

• Svar på tråden Kön -gissade ni rätt? :)
  • Eris

Första barnet trodde jag var en flicka men det visade sig vara en pojke.
    Den här gången tror jag också att det är en flicka men vi har inte varit på RUL än så jag vet inte om jag har rätt denna gång.

• vinglafram

första barnet var jag osäker; ut kom en pojke.
    andra barnet var jag tvärsäker på en pojke; ut kom en flicka.
    den här gången känns det som att det skulle kunna vara en flicka, men är rätt osäker.

• Bubbly

Väntar första barnet och vill gärna ha en flicka, men det känns som att det nog är en pojke, inte alls säker dock...
    UL 1 juni, hoppas vi får se då :D
    Sånt här spekulerande i kön tycker jag är superintressant! Verkar ju ha stämt för många!  

• Isabella06

Jag har haft helt fel! =) 

Första va jag helt säker på en Pojke - Ut kom en flicka :)

Nu med andra i magen har jag sagt flicka, men på UL visade det sej vara en pojke. Så..

Jag var ingen hejjare på det där..  

Isabella-2006 <3 Bebis i magen 2012 <3
  • PetraL

Från början trodde jag pojke :P Efter v 15 va jag säker på att de ligger en tjej där inne :P På rul fick jag veta att det ligger en tjej inne i magen:)

• Fru Bult

Jag "visste" att det var en pojke. Det fanns liksom ingen annan tanke hos mig ända fram till RUL då vi fick det bekräftat.

• Nina 27

Mina tvillingar gissade jag var 2 flickor..ut kom en flicka & en pojke :P

med barn nummer 3 var jag så säker på pojke så jag hade döpt bebisen till Sebastian i magen.. ut kom en liten tjej :P  

Nu väntar jag mitt fjärde barn och är helt övertygad om flicka..men ska göra köns-ul 20 Juni så då får jag veta =)  ska bli jättspännande om jag kan få ha rätt någon gång :P har gissat rätt på 1 av barnen bara ju :P 

• Sally09

Hade rätt på båda!

♥Sally 090611 - Herman 110801♥
  • Tian 10

Barn #1, visste direkt att det var en pojke och jag hade rätt. Barn #2, visste direkt att det var en flicka och bekräftat på rul. Men man kan inte vara helt säker ändå. Lustiga är att jag varit helt säker när jag plussat men känslan att veta har avtagit med tiden.

♥ Albin ♥
  • Tessie2022

Var säker på en pojke när jag väntade första barnet  -  ut kom en liten pojke..

Var säker på en flicka när jag väntade andra barnet  -  ut kom en liten flicka..

Var jätte osäker först nu när jag väntar tredje barnet.. Men efter ett bra tag kände jag mig ändå säker på att det var en tjej i magen.. Kollade nu på RUL och då visar det sig vara en pojke (stack tydligt ut en snopp när bm kollade underifrån så att säga..) så denna gång verkar det som jag har fel :-P. Men som sagt jag kunde inte alls känna vilket kön det var i början så denna gälls bara som ett halft fel :-P.. Och riktigt facit har jag ju inte än men som sagt den där snoppen var väldigt tydlig .     

• 4444barn

Har fyra barn och enda gången jag varit säker var med nr 2 och det stämde, det var en kille.
    Med nr 3 var jag helt övertygad om att det var en tjej eftersom jag mådde lika dåligt som med tjejen som jag fick först, men det var också en kille.
    Med fyran trodde jag kille, men det var nog bara för att jag hade fått två killar på raken innan Glad

• I C

Var bombsäker på en flicka och ut kom en flicka denna gången har jag ingen riktig feeling , får bli en överraskning

• EmmaRoSa

Har tre pojkar trodde pojkar så jag hade rätt :) är gravid med 4 är helt säker på flicka denna gången får se om jag har rätt vid ul.

Svar på tråden Kön -gissade ni rätt? :)