• jasmina

2riklig blödning , hjärttillstånd,

hej , jag blev igångsatt med något som heter hormon  i vecka 38 pga immunisering, fick en stor blödning efter förlossningen fick 7 enheter blod och fick åka hem. 3 veckor efter storblöder jag hemma så mycket att ambulans personalen sa du hade inte klarat dig om du kört in själv väl in i akuten fick jag hjärttillstånd och blodet bara rann ner som en öppen kran. man fick öppna min buk och stoppade in 17 operationsdukar och 5 dukar i vaginan för att stoppa blödningen, dagen efter konstaterar man att min livmoder gått sönder isamband med förlossningen och att det inte går att rädda så man fick ta bort den?
    jag är väldigt besviken , riven ord kan inte beskriva mina känslor 

• Svar på tråden 2riklig blödning , hjärttillstånd,
  • Paisley

Fruktansvärt att man döljer det här som faktiskt är en biverkning av igångsättningen.

Men samtidigt var glad att du lever. Du kommer att komma över det och gå vidare, det måste man hur svårt det än är.

Jag har en väninna som det hände samma sak för, men hon miste barnet. Hur gick det för ditt barn? När hände det?

Läs inte mellan raderna ty det finns ingenting att hitta där
  • jasmina

hej jag blev igångsatt och fick min flicka den 5 december 2011 den 22 inträffade händelsen

min flicka överlevde och det tackar jag gud för vartenda dag.
     men man konstaterade att hon har en förträngning i lungklaffen vilket man gjort en ballongvidgning och det har gått bra men man följer henne ett tag till.
    barnmorskan som var närvarande under förlossningen har jag anmält eftersom hon inte var närvarande under förlossningen så jag födde själv .
    efter min flicka kom ut buktade min mage ut och det gjorde fruktansvärt ont men hon undersökte inte det heller. jag hoppas innerligt att jag får en förklaring tills dess får jag ingen ro 

Svar på tråden 2riklig blödning , hjärttillstånd,