• faszet

    Panik! Mamma fyller 60 idag, har ingen present! Tips?

    Ja, av någon anledning så har jag inte ordnat en present åt min mamma som fyller 60 idag..... tänkte åtminstone fixa en fin bukett, men annars??
    Några tips? Är väldigt stressad och vill ha något att ge iallafall till min finaste mamma! 

  • Svar på tråden Panik! Mamma fyller 60 idag, har ingen present! Tips?
  • zigne

    Har man en mamma som förtjänar en present på sin födelsedag så ska man vara jätteglad och tacksam!

  • zigne

    Ok nägot jättefint från ngn butik men........._"Mamma vad jag älskar dej" (kostar nada och betyder allt)

  • MrsC74

    Men Zigne. Det ena utesluter väl inte det andra? Jag älskar dig och du är finaste mamman är för mig självklarheter. TS har redan skrivit att hon tycker det.
    Nu pratar vi om en fysiskt present. en fin sak att ge till mamma på 60 års dagen. När man ger den kan man även du ge en varm kram och säga jag älskar dig.

  • Spana
    Spana skrev 2012-04-21 08:38:24 följande:

    Vi köpte en göta kanal kryssning med övernattning när hon nyligen fyllde 60.  Fanns att köpa på Liveit.se


    Du kan ju beställa idag, men får hem det inom en vecka. Men då kan man ju alltid skriva ut bilden från hemsidan så hon kan läsa om den present hon ska få. Om du alltså väljer att beställa nåt från nätet :)

    Lycka till! 
  • zigne

    OK "MrsC74" du har rätt Klart man kan ge en present också utöver alla kramar och all kärlek. Jag har vuxna döttrar och fyller själv snart jämnt så jag utgick från mig själv och jag är så nöjd med kramar och kärlek från mina ungar. Men om jag skulle önska något så är det ju förstås toppen med en weekendresa (behöver inte vara långt bort eller dyrt) då man får tid att vara tillsammans.

  • Smietje

    Lite extra tips om jag inte är för sent: Slå in presenten med en liten fyrkantig siden scarf :) Det ser snyggt ut och det blir direkt en extra present:


    Tips vart man kan köpa små siden sjal: Hm.se, gillblads.se och säkert kappahl eller lindex.

  • Virriga Vera
    Pressit skrev 2022-09-24 09:38:20 följande:

    Här kommer ett tips på en perfekt och uppskattad present till alla mammor.


    pressit.se/products/varldens-basta-mamma-t-shirt

    Ladda upp egna bilder på er barn och skapa en personlig tröja till mamma.

    Rabatt: Ange koden "Mamma" vid betalning så får du just nu 20% rabatt.


    Jag hade inte uppskattat en sådan tröja. Jag hade aldrig använt den och uppskattar presenter som är användbara.
  • Virriga Vera
    faszet skrev 2012-04-21 05:25:57 följande:
    Panik! Mamma fyller 60 idag, har ingen present! Tips?

    Ja, av någon anledning så har jag inte ordnat en present åt min mamma som fyller 60 idag..... tänkte åtminstone fixa en fin bukett, men annars??
    Några tips? Är väldigt stressad och vill ha något att ge iallafall till min finaste mamma! 


    Köp en smakbox, jag älskar att få dessa. Fick 2 st i present av min dotter. Hur kul som helst.
  • Mimosa86
    faszet skrev 2012-04-21 05:25:57 följande:
    Panik! Mamma fyller 60 idag, har ingen present! Tips?

    Ja, av någon anledning så har jag inte ordnat en present åt min mamma som fyller 60 idag..... tänkte åtminstone fixa en fin bukett, men annars??
    Några tips? Är väldigt stressad och vill ha något att ge iallafall till min finaste mamma! 


    En upplevelse. Skriv ett fint brev att ni ska bo på hotell längre fram i höst med middag etc.

    under tiden ger du henne en stor blombukett.

    seriöst.... du har haft 10 år på dig efter hennes 50 års dag att planera för detta.. sånt här gör mig irriterad..
Svar på tråden Panik! Mamma fyller 60 idag, har ingen present! Tips?