• mjaw

Anders Behring Breivik

Breivik ville döda många fler

I går förklarade Anders Behring Breivik hur han valde sina terrormål och vilka alternativ han hade: Halshugga Gro Harlem Brundtland, spränga Slottet, Stortinget eller Arbeiderpartiets huvudkontor. Den ena planen efter den andra rullades upp.
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Anders Behring Breivik
  • Hallonröd

Ditt bästa resultat är 0 rätt av 1 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 16 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 0 rätt.

Drömmer

Som sagt - en omröstning hade varit bättre Flört
  • IsDimma
    Mälaröbo skrev 2012-04-21 14:11:39 följande:
    Inget av alternativen då Norge inte har varken slaktning, dödsstraff eller livstid i sin straffskala. Jag anser att han ska ha lagens strängaste straff vilket jag tror är 25 år + internering.
    Jag gillar inte att en rättsstat sjunker till samma nivå som den de dömer. 
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • mjaw

vadå omröstning? hur gör man det då

• Litet My
    Inget av alternativen då Norge inte har varken slaktning, dödsstraff eller livstid i sin straffskala. Jag anser att han ska ha lagens strängaste straff vilket jag tror är 25 år + internering.
  • Hallonröd
    mjaw skrev 2012-04-21 16:41:24 följande:
    vadå omröstning? hur gör man det då
    Ja,  på samma sätt som du gjorde quizet...men du väljer "Omröstningtråd" i stället för "Quiz". Hur kunde du inte se vad man hade att välja på..?!
  • mjaw
    Hallonröd skrev 2012-04-21 21:24:06 följande:
    Ja,  på samma sätt som du gjorde quizet...men du väljer "Omröstningtråd" i stället för "Quiz". Hur kunde du inte se vad man hade att välja på..?!
    jag e ny på FL
  • Hallonröd
    mjaw skrev 2012-04-22 01:18:02 följande:
    jag e ny på FL
    Ja ok men när man ska starta en ny tråd så ska man ju välja vad för storts tråd man vill göra:

Trådtyp
    Normal diskussionstråd Omröstningstråd Quiz

Går ju liksom inte att missa menar jag
  • Hallonröd
    Hallonröd skrev 2012-04-22 19:29:00 följande:
    Ja ok men när man ska starta en ny tråd så ska man ju välja vad för storts tråd man vill göra:

Trådtyp
    Normal diskussionstråd Omröstningstråd Quiz

Går ju liksom inte att missa menar jag
    Oj, det blev lite konstigt... kopierade från den sidan men plupparna man ska klicka i när man väljer försvann...
  • mjaw
    Hallonröd skrev 2012-04-22 19:31:33 följande:
    Oj, det blev lite konstigt... kopierade från den sidan men plupparna man ska klicka i när man väljer försvann...
    jag har en ny tråd o där kan man rösta
  • Hallonröd
    mjaw skrev 2012-04-22 20:43:25 följande:
    jag har en ny tråd o där kan man rösta
    Ok,  vad bra Glad
  • zolstrålen
    Fast nu så finns det ju faktiskt ett straff i Norge som säger att om man är farlig för allmänheten så kan man få ett straff motsvarande livstid -detta är vad han bör och antagligen kommer få.
Svar på tråden Anders Behring Breivik