Sluta ljug för mitt barn och mig!
Varför ska det ljugas hela tiden?
Mitt barn kommer ofta till mig och säger att pappa säger att du älskade honom när ni var gifta. FEL Att höra sitt barn säga så äcklar mig, riktigt mycket.
Många gånger har jag sagt att jag aldrig älskat hennes pappa, men han fortsätter ljuga.
Även socialen (pappan har en kontakt på soc för att han inte sköter hemmet, skolan mm) och på möten sitter även soc och uttalar sig om att "konstigt att ni inte kan komma överens, ni har ju älskat varandra och har barn ihop..
När man förklarar att det ALDRIG var frågan om kärlek blir dem förnärmade och så är det JAG som har problem men samarbetet.
Jag gifte mig inte av kärlek, jag grät dagligen innan - dagen D var det värsta i mitt liv och när vi gick in i kyrkan tänkte jag bara att jag skulle skilja mig så fort jag kunde.
Jag var redan gravid när bröllopet ägde rum men INTE för att jag älskade pappan utan för att han tvingat sig på mig.
Han hotade mig så att jag inte kunde göra abort och när jag gick till soc och startade en utredning om att adoptera bort barnet (jag ville inte ha barn med honom) så gick det inte att gå emot faders vilja enligt soc..
Men jag ångrar inte mitt barn idag (bara valet av pappa)
Men sluta ljug och säg att jag älskat honom det har jag aldrig gjort, aldrig...