• Anonym (4klövern)

nu tar det väl hus i helvete

Jag(tjej) och bästa kompisen B(tjej) hyrde en 3a efter studenten.Blev dock rätt dyrt så vi bad vår gemensamma killkompis C flytta in.Jag och B delade rum.Efter ett tag märkte vi att vi var båda sugna på lite tjejesex och det tog inte lång tid förrän C märkte att vi hade ett förhållande.Sen blev det att vi hade trekant ihop o så låg vi alla tre i samma rum o en ny stor säng.C skulle skriva uppsats med kurskompis D(tjej) Hon bodde på stökig korridor o var därför mkt hemma hos oss och hon flyttade sedan in i lediga rummet.D visade sej vara en rak o öppen person och sa att om jag o B hade sex med C så ville hon ha det med Och visst så blev det.Detta är nu 5 år sen o vi bor fortfarande ihop o har sex med varann.Nu har D sagt att hon vill ha barn med C och då var jag o B inte sena att haka på.Nu visar det sej att man inte kan vara sambo med mer än en trots att vi är det.Så om det va jobbigt för andra att förstå vår relation så blir det väl ännu struligare nu Känns som man utmanar hela samhälsstrukturen

• Svar på tråden nu tar det väl hus i helvete
  • Anonym (4klövern)

ÅHHHH nu har äntligen D plussat med Känns skithäftigt Kram till alla

• Ermenegildo
    Anonym (4klövern) skrev 2012-04-24 17:20:24 följande:
    Jag(tjej) och bästa kompisen B(tjej) hyrde en 3a efter studenten.Blev dock rätt dyrt så vi bad vår gemensamma killkompis C flytta in.Jag och B delade rum.Efter ett tag märkte vi att vi var båda sugna på lite tjejesex och det tog inte lång tid förrän C märkte att vi hade ett förhållande.Sen blev det att vi hade trekant ihop o så låg vi alla tre i samma rum o en ny stor säng.C skulle skriva uppsats med kurskompis D(tjej) Hon bodde på stökig korridor o var därför mkt hemma hos oss och hon flyttade sedan in i lediga rummet.D visade sej vara en rak o öppen person och sa att om jag o B hade sex med C så ville hon ha det med Och visst så blev det.Detta är nu 5 år sen o vi bor fortfarande ihop o har sex med varann.Nu har D sagt att hon vill ha barn med C och då var jag o B inte sena att haka på.Nuvisar det sej att man inte kan vara sambo med mer än en trots att vi är det.Så om det va jobbigt för andra att förstå vår relation så blir det väl ännu struligare nu Känns som man utmanar hela samhälsstrukturen
    Men du, om D går ut med E och B träffar F kanske det kunde hjälpa? Annars är ju G en pärla i de här situationerna. Tråkigt det där med H bara. Men håller med, samhällsstrukturen ÄR hotad.
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Anonym

Säger sm föregående starta en blogg skulle vara underbart att läsa :) Samtidigt som de skulle ge alla andra som har de som er eller vill ha de som er en förbild =) 

• Anonym (kul :))

Om detta är en sann historia kan jag inte annat än gratulera er alla fyra :)
    Hoppas det kommer gå bra för er alla 

• Anonym
    Anonym (fröken vår) skrev 2012-04-28 18:56:38 följande:
    Så sant så. Håller tummarna för er och att ni snart går alla tre med stora magar.

• Improbabilis

guldläge för killen...

om det är sant.

too pat, methinks.

• Improbabilis

guldläge för killen...

om det är sant.

too pat, methinks.

• Anonym (fröken vår)

Hur går det för er?

• Chester Copperpot

Kul. Får man vara med? ;)

• Miini

Hej, såg den här tråden först nu (några år senare liksom) och är sjukt nyfiken hur det har gått för er. Fick ni barn alla tre? Hur har det fungerat med byråkratin? Hur har småbarnsåren/året varit för er med flera barn samtidigt?

Svar på tråden nu tar det väl hus i helvete