• sorken

min 30 åriga son ligger inte

hej
    jag har länge varit lite orolig för min 30åriga son. han har aldrig haft en tjej, och inte ens legat. det har han berättat för mig.
    när jag var i den åldern hade jag redan två barn och och lika många fruar. säkert legat med ett 20tal.
    vad ska jag göra? ta upp det med honom? anmäla honom till blind-dates, eller vad?
    tacksam för tips!
    Mvh sorken... 

• Svar på tråden min 30 åriga son ligger inte
  • sexologen

Hej!

Jag tycker inte du ska göra någonting utan låta din son leva det liv han vill leva. Om han tar upp det som ett problem kan du finnas till hands som stöd, men att jämföra dig med honom mår nog ingen av er bra av.

Alla är vi olika och jag tror inte du behöver oroa dig för din son i detta fall, men förstår att du som förälder vill din son det allra bästa i livet.

Hälsningar
    Sara Dahlin     

• sorken
    sexologen skrev 2012-06-07 10:53:56 följande:
    Hej!

Jag tycker inte du ska göra någonting utan låta din son leva det liv han vill leva. Om han tar upp det som ett problem kan du finnas till hands som stöd, men att jämföra dig med honom mår nog ingen av er bra av.

Alla är vi olika och jag tror inte du behöver oroa dig för din son i detta fall, men förstår att du som förälder vill din son det allra bästa i livet.

Hälsningar
    Sara Dahlin     
    jo fan!
    jag har redan sagt det.
    gissa vad han sa....? han sa att han är BÖG, men att han va rädd för att berätta det för mig. trodde jag skulle bli galen. men jag tog det såklart lugnt och bara portade honom från hemmet .
    så allt löste sig fint ändå, men tack för försöket till hjälpen! 
Svar på tråden min 30 åriga son ligger inte