• Anonym (sugen)

Hur skall jag berätta för min man?

Hur skall jag berätta för min man att jag skulle vilja testa ha sex med en annan tjej? Han har så länge vi varit tillsammans vetat om att jag gillar att titta på porr med tjejer m.m och jag tänder i sådana sammanhang mer på tjejer än på killar. 

Jag ångrar nu att jag inte testade mer sånt när jag var yngre så hade jag gjort det.

Någon som varit i samma sits och hur berättade ni det i så fall?

Det jag är orolig för är att han skall bli arg eftersom om han frågat samma sak så hade jag blivit det. Jag tror även att han skulle se det som otrohet.

Ett alternativ skulle ju kunna vara att jobba mer på vårt förhållande (inte för att det är dåligt) och bli mer säkra på varandra och testa swingerklubb?  

• Svar på tråden Hur skall jag berätta för min man?
  • Etrangere
    Anonym (sugen) skrev 2012-04-29 00:50:09 följande:
    Hur skall jag berätta för min man att jag skulle vilja testa ha sex med en annan tjej? Han har så länge vi varit tillsammans vetat om att jag gillar att titta på porr med tjejer m.m och jag tänder i sådana sammanhang mer på tjejer än på killar. 

Jag ångrar nu att jag inte testade mer sånt när jag var yngre så hade jag gjort det.

Någon som varit i samma sits och hur berättade ni det i så fall?

Det jag är orolig för är att han skall bli arg eftersom om han frågat samma sak så hade jag blivit det. Jag tror även att han skulle se det som otrohet.

Ett alternativ skulle ju kunna vara att jobba mer på vårt förhållande (inte för att det är dåligt) och bli mer säkra på varandra och testa swingerklubb?  
    Vill du han ska vara med eller vill du vara ensam med en kvinna?
  • Anonym (sugen)
    Etrangere skrev 2012-04-29 00:54:58 följande:
    Vill du han ska vara med eller vill du vara ensam med en kvinna?
    Jag vet inte. Ensam tror jag. Har inte riktigt processat färdigt det i mitt huvud än. Jag har kommit till den punkten att jag vet att jag vill, men inte hur än.

Å andra sidan har jag även kommit till den punkten att jag känner att vårt sexliv i allmänhet är lite trist och att jag vill testa nya saker och det har jag sagt till honom och det verkade han inte ha något emot, men det tar lite tid att komma in i nytt tänk och känna sig bekväm i det man gör när man gjort på samma sätt under flera år.  
  • Etrangere
    Anonym (sugen) skrev 2012-04-29 01:03:29 följande:
    Jag vet inte. Ensam tror jag. Har inte riktigt processat färdigt det i mitt huvud än. Jag har kommit till den punkten att jag vet att jag vill, men inte hur än.

Å andra sidan har jag även kommit till den punkten att jag känner att vårt sexliv i allmänhet är lite trist och att jag vill testa nya saker och det har jag sagt till honom och det verkade han inte ha något emot, men det tar lite tid att komma in i nytt tänk och känna sig bekväm i det man gör när man gjort på samma sätt under flera år.  
    Så otrohet är ok för dig?
  • Anonym
    Etrangere skrev 2012-04-29 01:05:51 följande:
    Så otrohet är ok för dig?

Jasså, du är härinne och jiddar också. OMG!  vilken lallare. hehe.
  • Etrangere
    Anonym skrev 2012-04-29 01:21:34 följande:

Jasså, du är härinne och jiddar också. OMG!  vilken lallare. hehe.

Ja tänk...
  • Anonym

Om du är ensam och har svårt att fördriva tiden, många är det idag, så finns alltid jourhavande medmänniska som ett alternativ till FL:s forum.

• Etrangere
    Anonym skrev 2012-04-29 01:26:55 följande:
    Om du är ensam och har svårt att fördriva tiden, många är det idag, så finns alltid jourhavande medmänniska som ett alternativ till FL:s forum.

Låter som du har erfarenhet av det.. Är dom duktiga?
  • Anonym (sugen)
    Etrangere skrev 2012-04-29 01:05:51 följande:

Nej det tycker jag inte. Det är väl därför jag känner att jag hellre vill att vi jobbar på vårt förhållande så att vi är säkra i oss själva och kan lösa det tillsammans. Mitt problem är väl mer hur jag skall berätta det för min man att jag vill det överhuvudtaget.
  • Anonym
    Etrangere skrev 2012-04-29 01:28:26 följande:

Låter som du har erfarenhet av det.. Är dom duktiga?

Har bara läst om den hjälpen och där tror jag att du kan hitta rätt. En fullträff för en ensam och vilsen människa. Jag kan ha fel såklart. Tar en rövare bara. Man vill ju hjälpa folk.
  • Etrangere
    Anonym skrev 2012-04-29 01:38:25 följande:

Har bara läst om den hjälpen och där tror jag att du kan hitta rätt. En fullträff för en ensam och vilsen människa. Jag kan ha fel såklart. Tar en rövare bara. Man vill ju hjälpa folk.
    Visst är det jobbigt att jag är så störig va?
  • Anonym

Nej, det gör det enklare att sätta rätta diagnos på dig. Det är därför jag hänvisade till JM. Du tror bara du är jobbig, vilket gör det hela komiskt istället. Tack för garven!

• Etrangere
    Anonym skrev 2012-04-29 01:45:32 följande:
    Nej, det gör det enklare att sätta rätta diagnos på dig. Det är därför jag hänvisade till JM. Du tror bara du är jobbig, vilket gör det hela komiskt istället. Tack för garven!

Det bjuder jag ....

Man är inte alltid så anonym som man tror... 
Svar på tråden Hur skall jag berätta för min man?