• Solen73

En stilfråga...

Jag ska på fest i helgen och har lite skoproblem Skäms Kan man ha en svart sandalett (en snygg sko med lite remmar) till heltäckande svarta strumpbyxor?? har inte testat hur det ser ut. Klänningen kommer att vara en midnatsblå. Eller ska man helst ha en hel sko??

Ni stilsäkra, hjälp mig!

• Svar på tråden En stilfråga...
  • La Lola
    Solen73 skrev 2012-04-30 19:01:41 följande:
    Ja, det skulle man säkert kunna ha men jag vill inte att det blir för "fint" för det är inte en sån fest. Det ska vara mera tufft än fint Glad
    För fint med hudfärgade strumpbyxor?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    Solen73 skrev 2012-04-30 19:03:42 följande:
    ja, det blir ju lite annan stil med hudfärgade än med svarta
    Sexigare o tuffare tycker jag.....

Heltäckande svarta, då känns det ju som om du vill dölja benen och se mera klädd ut.
  • La Lola
    Solen73 skrev 2012-04-30 19:07:07 följande:
    du har kanske rätt, jag har snöat in mig på svarta
    Du ska såklart ha det som du trivs bäst i.
  • principessan

Håller med la lola! Blått och svart njaaa.. Och svarta strumpbyxor och skor med öppen tå njeee... Ta hudfärgade! Snyggare!

• amandarinen

Hudfärgade strumpor är bara snyggt om du är 70 år eller äldre. Ta svarta tunna med mönster i istället :)

• La Lola
    amandarinen skrev 2012-05-01 07:26:42 följande:
    Hudfärgade strumpor är bara snyggt om du är 70 år eller äldre. Ta svarta tunna med mönster i istället :)
    Skojar du eller? Är det likadant med bara ben? Passar bara på 70+:are?
  • La Lola
    amandarinen skrev 2012-05-01 08:28:41 följande:
    Nej la lola, det är inte likadant.
    Vad är skillnaden då på ett par bara ben och jättetunna hudfärgade strumpbyxor? Obestämd
  • Norris

Hudfärgade strumpbyxor är inte snyggt. Svarta eller inga alls till den där klänningen, men inte med öppen tå.

• Solen73

Vad roliga ni är Cool Ja, vad sjutton ska jag ha?? tunnare strumbyxor går ju så lätt sönder. Hudfärgade blir det nog inte....i så fall tunnare svarta eller kanske grå??

• La Lola
    Solen73 skrev 2012-05-01 09:45:04 följande:
    Vad roliga ni är Cool Ja, vad sjutton ska jag ha?? tunnare strumbyxor går ju så lätt sönder. Hudfärgade blir det nog inte....i så fall tunnare svarta eller kanske grå??
    Är du orolig att de ska gå sönder; ta med ett extra par.
  • JPT

Absolut svarta tunna strumpbyxor, men skippa sandaler till utan kör på "stängda" skor. 
    Klänningen var riktigt snygg!  Glad

Svar på tråden En stilfråga...