• Anonym (Olyckligt kär)

Någon som känner till en duktig spådam?

Vill bli spådd via tel av nån DUKTIG spådam alltså inte nån oseriös som bara vill åt pengarna! :( Alla svar mottages varmt!

• Svar på tråden Någon som känner till en duktig spådam?
  • Anonym ("min" spådam)

Jag kan rekommendera Gunnel. Har alltid gått hos henne och är jättenöjd. Hon har nyligen börjat med att spå via tel och mail innan var det bara irl. Vet inte om jag får lägga ut hennes mail men gör det ändå så får mod ta bort det om det är emot reglerna. sgunnel42@gmail.com Hon är billigare än de andra då hon inte gör det för pengarna och jätte empatisk och duktig.. Tror hon har pysslat med detta 15-20 år?

• Anonym (M)

Jag kan rekommendera Esmeralda. Jag har beställt flera seanser av henne och jag är väldigt nöjd med henne. Kan rekommendera! Googla på spådam esmeralda så kommer du till hennes hemsida och blogg. På bloggen spår hon också gratis om man har tur, men mest utförliga och trovärdiga svar får man via seanser.

• Minna76

Hur funkar det med Gunnel? Vad kostar det? Hur länge tar det innan man får svar? Vad är det som gör henne bra?
    Esmeralda känner jag till sen innan och hon är väldigt bra.  

• Eva 18

Jag och mina tjejkompisar har varit och spått oss hos en kvinna. Hon var faktiskt lite kuslig i det hon sa. Hon började med att spå i dåtid så att man verkligen kunde förstå att hon var synsk. Jag har haft väldigt svårt för att tro på spådom och sånt, men detta stämde faltiskt. Hon spådde även min framtid, det enda som inte riktigt stämde var tiderna då det skulle ske. Var för ca. 1 års sedan som vi var hos henne. Hennes mejl var elena.elena@live.se .. Tror att hon oxå spår i mejl om jag inte minns fel, bara du skickade en bild till henne. Hon var inte så dyr heller, men hon kan ju ha blivit dyrare i oxh med att det var ett års sen vi var där.

• ginzawoman

Jag kan varmt rekomendera Eva, Hon är mkt duktig, ser saker som hon omöjligt kunde vetat. Fler av mina vänner har spått sig hos henne och är mycket nöjda. Hon har en hemsida www.angelonearth.se Man ser när man läser i gästboken att många är väldigt nöjda med henne. Lycka Till Hjärta

• Anonym (spåkulan)

Jag kan spå..... och jag spår att du kommer bli rejält blåst av en eller flera spådamer

• Anonym (Mia)

Jag har testat spåtele.se för det var sidan jag hittade som var billigast. Jag var nöjd efter samtalet.

• Anonym (Anonym)

Hur snabbt svarar Gunnel då?

• Anonym (Anonym)
    Anonym ("min" spådam) skrev 2012-05-01 22:45:26 följande:

Jag kan rekommendera Gunnel. Har alltid gått hos henne och är jättenöjd. Hon har nyligen börjat med att spå via tel och mail innan var det bara irl. Vet inte om jag får lägga ut hennes mail men gör det ändå så får mod ta bort det om det är emot reglerna. [email protected] Hon är billigare än de andra då hon inte gör det för pengarna och jätte empatisk och duktig.. Tror hon har pysslat med detta 15-20 år?

Hur snabbt svarar Gunnel då?
  • felix le chat

Jag spår i kaffesump och på sommaren kan jag se väderprognos när jag
    rensar strömming.

Kaffesumpen i morse sa att du kommer bli blåst på pengar idag och att du skall
    undvika äldre damer med tarot-kort.

samt om du är vädur eller tvilling så är det stor risk för parkeringsböter

you have been warned 

Svar på tråden Någon som känner till en duktig spådam?