• Miami

Vilka skor ska jag välja i sommar? Behöver hjälp av någon med koll! :)

Jag har bara råd att köpa ett par nya skor i sommar och har noll koll på vad jag ska köpa...! Min stil ser ut såhär: ordentlig, lite "tråkig" stil. Jeans, vita byxor, tre-kvarts-byxor, piké, randiga toppar, koftor, lösa blusar. Har en svart kavaj-liknande sommarjacka som jag har lite olika sjalar till. De skorna jag använder nu på våren är ett par vita converse. Jag har ett par svarta ballerina redan som jag har vid bröllop osv så skorna jag ska köpa ska användas till vardags. Förresten, skor att promenera i har jag också redan så de måste inte vara superbekväma :) 
    Jag har verkligen noll koll på mode nu så jag blir verkligen tacksam för hjälp! 

• Svar på tråden Vilka skor ska jag välja i sommar? Behöver hjälp av någon med koll! :)
  • Din mamma

Beror på hur gammal du är, men kanske converse? Eller liknande. Annars tycker jag att du ska satsa på ballerinaskor, superfint!

• Miss P71

jag ahde köpt en sko med kilklack som är lagon hög. Eller en annan sko med lagom hög klack som du kan gå bra i. Det passar till din klädstil.Lycka till{#emotions_dlg.flower}

• Miami

Tack! Jag är 30 år. Converse har jag redan så jag är egentligen ute efter några skor man kan ha när Converse blir för varmt. Är fortfarande ballerina "inne"? Hmm kilklack är ju snyggt men jag vill helst inte ha klack då jag redan är rätt lång. Tack för tipsen iaf, kom gärna med fler!

• Miss P71
    Miami skrev 2012-05-02 10:01:41 följande:
    Tack! Jag är 30 år. Converse har jag redan så jag är egentligen ute efter några skor man kan ha när Converse blir för varmt. Är fortfarande ballerina "inne"? Hmm kilklack är ju snyggt men jag vill helst inte ha klack då jag redan är rätt lång. Tack för tipsen iaf, kom gärna med fler!

Ja ballerina e fortfarande inne. det finns ju tusen snygga låg skor du kan köpa och använda. Jag var i stan häromdagen. Då såg jag att det fanns massor. Vet inte var du bor. men jag bor i en storstad.
  • Miss P71
    Miami skrev 2012-05-02 10:21:59 följande:
    Aha vad bra! Tänkte nog beställa på nätet...

ok.. tror säkert att du kommer hitta ett par fina skorSkrattande. lycka till{#emotions_dlg.flower}
  • La Lola
    Miami skrev 2012-05-02 10:01:41 följande:
    Klart att du kan ha klackar även om du är lång! Det är ju jättesnyggt!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Miami

Ja haha kanske det, är inte van bara. Jaha men någon som kan länka till några snygga skor då...? ;)

• sofieann

Loafers är skon för i sommar! Ballerina funkar iofs fortfarande med vill du vara riktigt "inne" så köp ett par loafers, de passar ju jättebra till din klädstil också! Finns både platta och med låga eller lite högre klackar.

• Miami

Va är det sant? Haha ok... Få se om det kanske blir det då... :)

Svar på tråden Vilka skor ska jag välja i sommar? Behöver hjälp av någon med koll! :)