• lille Birger

Vad tycker du är snyggast av baddräkt, tankini och bikini?

Vore kul om några killar kunde svara också. Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du är snyggast av baddräkt, tankini och bikini?
  • Iwy
    sasso78 skrev 2012-05-03 12:42:12 följande:
    Vad är tankini??

Som ett linne istället för "bh-topp" till överdel enligt Google
    Ikuinen
  • sasso78
    Iwy skrev 2012-05-03 12:55:30 följande:
    Som ett linne istället för "bh-topp" till överdel enligt Google
    okej. Då vet jag Solig
  • Johan70
    sasso78 skrev 2012-05-03 12:42:12 följande:
    Vad är tankini?? Skäms
    Det är en tvådelad baddräkt med överdel som täcker magen ända ner till underdelen. Den täcker alltså lika mycket som en hel baddräkt men är tvådelad som en bikini.
  • lille Birger
    Johan70 skrev 2012-05-03 13:03:26 följande:
    Det är en tvådelad baddräkt med överdel som täcker magen ända ner till underdelen. Den täcker alltså lika mycket som en hel baddräkt men är tvådelad som en bikini.
    Det är viktigt att inte glömma att ta på sig underdelen till tankinin när man ska till stranden.
  • sasso78
    lille Birger skrev 2012-05-03 13:42:23 följande:
    Det är viktigt att inte glömma att ta på sig underdelen till tankinin när man ska till stranden.
    Varför skulle man glömma det??
  • lille Birger
    sasso78 skrev 2012-05-03 14:59:38 följande:
    Varför skulle man glömma det??
    Om man är van vid att använda baddräkt, och går över till tankini så kanske man får för sig att man har tagit på sig en baddräkt, när man i själva verket bara har överdelen till tankinin. Man är så van vid att underdelen finns med.
  • sasso78
    lille Birger skrev 2012-05-03 15:42:30 följande:
    Om man är van vid att använda baddräkt, och går över till tankini så kanske man får för sig att man har tagit på sig en baddräkt, när man i själva verket bara har överdelen till tankinin. Man är så van vid att underdelen finns med.
    Jo, så är det säkert Obestämd   Eller inte!
  • QueenObscene

Bikini. Tycker att bandeau- överdelar är skitsnyggt men kommer aldrig att kunna ha det själv då man måste ha en fast liten byst för att det ska se bra ut, och jag har d-kupa som inte är så fast längre...

• lille Birger
    sasso78 skrev 2012-05-03 15:44:54 följande:
    Jo, så är det säkert Obestämd   Eller inte!
    Jo Rynkar på näsan
  • lille Birger
    EllinorA skrev 2012-05-04 00:15:09 följande:
    Jag röstar på mankini. Sexigt som fasen. ;)
    Jag håller verkligen inte med, tycker det är fult både på killar och tjejer.
  • Mandel

Det beror på vem som har plagget på sig.

En äldre pensionär ser kanske bättre ut i en bra baddräkt än en liten snörbikini. Och snörbikini sitter endast bra på riktigt smala personer.
    En tankini kanske passar på den som är överviktig - kraftigt överviktig och en vanlig bikini passar kanske på en normalviktig.
    Förutsatt att alla har rätt storlek nu då!

Det finns snygga baddräkter med olika skärningar som passar olika åldrar och vikter. Allt handlar om att anpassa sig efter sin ålder och vikt.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • annca

Generellt: Baddräkt!

På en ovanligt snygg kropp: Bikini av lite "äldre" modell, som inte bara är några snören. Tänk 50-tal!
    Det hemskaste som finns är stringbikinis, med knytband i sidan av ett par minimala trekanter... :-P

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
Svar på tråden Vad tycker du är snyggast av baddräkt, tankini och bikini?