• lille Birger

Burkini för killar

Hej.

Jag undrar om det finns burkinis som passar män, gärna en som är lite bredare i axlarna och rymligare i ärmarna utan att vara för stor nedtill.

• Svar på tråden Burkini för killar
  • Agridulce

Birger jag vet inte ens vad en burkini är. Men oavsett känner jag att det är något tämeligen otäckt i klass men mankini.

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-05-08 19:43:25 följande:
    Birger jag vet inte ens vad en burkini är. Men oavsett känner jag att det är något tämeligen otäckt i klass men mankini.
    Jag vet inte vad mankini är, men det låter inte bra.

Burkini däremot, är ett plagg som fler killar skulle kunna anamma.
  • och
    lille Birger skrev 2012-05-08 19:51:11 följande:
    Jag vet inte vad mankini är, men det låter inte bra.

Burkini däremot, är ett plagg som fler killar skulle kunna anamma.
    Om du frågar mig (vilket du verkar göra eftersom du har bönat och bett om att jag ska skriva i din tråd) så tycker jag att män bör bada nakna. Ingen burkini med andra ord, tack.
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2012-05-08 20:11:38 följande:
    Om du frågar mig (vilket du verkar göra eftersom du har bönat och bett om att jag ska skriva i din tråd) så tycker jag att män bör bada nakna. Ingen burkini med andra ord, tack.
    Nakna ansikten, händer och fötter. Resten av kroppen är täckt!
  • och
    lille Birger skrev 2012-05-08 20:50:31 följande:
    Nakna ansikten, händer och fötter. Resten av kroppen är täckt!
    Det skapar onödigt merjobb för min del.
    The hard way is the right way.
  • Johan70
    Agridulce skrev 2012-05-08 19:43:25 följande:
    Burkini är en sådan där badklädsel som är till för pryda kvinnor som inte vill visa så mycket av sin kropp, se www.aftonbladet.se/sofismode/article11428130.ab
Svar på tråden Burkini för killar