Vi som älskar Polarn och Pyret! Tråd nr 20
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-03 15:28Ser att inte hela länken till FB gruppen kom med så gör ett nytt försök:
www.facebook.com/.
Nån som vet vart jag kan se höstens skalkläder på nätet? :)
På po.p hemsida.
Åh vad besviken jag blir! Inget rött skalset! Jag fattar inte varför de inte har det i bassortimentet!
Den orangea jackan gillar jag dock.
Lite fina snurrklänningar, t-shirts och toppar som kommit in nu, tycker jag. Ytterplaggen är inte i de färger jag hoppats på men å andra sidan har vi det mesta inför hösten så vi kan vänta till våren med skalset. Kan ju eventuellt bli ytterplagg i något annat märke annars
Skriver här för jag tror ni har koll...
Skaljackan och skalbyxorna som är nedsatta nu ( de som kom tidigt i våras ) , visst var det nåt med dåligt ditsatta reflexer? Och tyget känns glattare, är de sämre än de tidigare kollektionerna, t ex 2013AW eller 2012?
Velar på färgkombon svart jacka och rosa byxor eller tvärtom, vad tycker ni?
Köpte Isbjörns i våras så de blir också ett extraset samt att jag kommer köpa ett nytt nu till hösten.
Någon som vet vilka färger som kommer på skaloverallen i höst, och när de kommer till butik/webben?
Hallå! Tänkte lägga ut pop-vimplar på blocket men har inte en aning om vad jag ska ta för dom. Minns inte ens vad dom kostade nya Någon som har tips?
Hej alla popälskare!
Hoppas någon har svar på min fråga om kvalitén på pops overall/åkpåse.
Tänkt köpa en begagnad som endast är använd i vagn. Stl 74/80.
Min dotter är född i april och använder nu stl 62 men börjar växa ur det också.
Hur är stl och är den något vattentät? Tänkte om min dotter vill åka lite pulka eller sitta i snön.
Tacksam för alla svar jag kan få! :)
Skriver här för jag tror ni har koll...
Skaljackan och skalbyxorna som är nedsatta nu ( de som kom tidigt i våras ) , visst var det nåt med dåligt ditsatta reflexer? Och tyget känns glattare, är de sämre än de tidigare kollektionerna, t ex 2013AW eller 2012?
Velar på färgkombon svart jacka och rosa byxor eller tvärtom, vad tycker ni?
Köpte Isbjörns i våras så de blir också ett extraset samt att jag kommer köpa ett nytt nu till hösten.
Hej alla polarn-experter! Hoppas ni kan hjälpa mig :) jag har en fråga om skalklädernas vindtäthet. Där jag bor blåser det sällan speciellt mycket..så ni som har erfarenhet av lite blåsigare ställen, är dom helt vindtäta? Åker nämligen på en snabbtripp till betydligt nordligare områden i slutet av september och vill resa med så lite packning som möjligt. Vill slippa släpa på onödiga kläder som tar plats och har som förhoppning att kunna klä sonen som oss vuxna dvs i lager på lager med vindtätt skal. Så kan jag lita på att dom håller ordentligt mot vind? :)
Snabb hjälp önskas!
Ni som har årets modell på täckjacka o byxor, hur upplever ni att de är i storlek? Jag har alltid upplevt pop som stora i strl, speciellt på ytterkläder, men nu har sonen en overall från förra vinterns kollektion och dottern en skaloverall från årets, och jag upplever dem som normala/små i strl!!
Någon som fyndat på rean?
Jag!! Både overall och set med jacka och byxor till sonen till nästa vinter. Dessutom två matchande ws till honom och lillasyster till våren. Plus vintervantar till båda, mössa till stora samt lite innekläder och strumpor till stora. I princip allt på 50%, tror bara vantarna och mössan var på 30%.
Jag har köpt 5 hela set och några vantar, mössor och 2 pyjamaser för knappt 1500kr! Slutrean i min stad hade mycket kvar som jag ville ha! Lycklig ????????