• Katitzi

Ni med koll på färger

Hej ni alla i vårsolen   Nu kommer sommaren o det härliga färggranna modet. Jag älskar det nya modet med alla färger.. Men gud vad svårt det är med hur man skall matcha alla färger.. Kan man ha orange med svart tex?  eller om man har en grön topp.. är det ok om man är ett svart linne under som sticker ut lite grann? Hjälp jag har noll koll.. Tack på förhand

• Svar på tråden Ni med koll på färger
  • Miss P71

Svart och vit går till allt. det e bra basfärger till dina andra färger.. trevlig vår på dig!!{#emotions_dlg.flower}

• Katitzi

Tusen tack ni   Ha det gott o hoppas ni får en go sommar

• Miss P71
    Katitzi skrev 2012-05-03 18:12:51 följande:
    Tusen tack ni   Ha det gott o hoppas ni får en go sommar

det samma till dig vännen!!
  • Katitzi
    Miss P71 skrev 2012-05-03 18:15:48 följande:
    det samma till dig vännen!!
    Solig
  • Katitzi

Hjälp ni alla där ute..frågar efter  er hjälp igen ni trendiga      Jaha då sitter jag här nu o har shoppat massa härliga färger.. Grönt i alla dess olika nyanser, orange, och klart  blått.. Är det inte härligt så säg Solig    Men så fastnade jag.. Ja jag är hopplös jag vet jag som alltid haft koll förr får inte ihop det här

Orange o grönt.. alltså en vitt linne o en starkt orange tunn kofta som jag blivit sååå förälskad i känner jag funkar.. men jag är lite sugen på att ha ett grönt armband till... hehe men jag står här rådlös med mitt dilema   Funkar det ihop någon som vet?  Tänkte göra mig lite småtjusig ikväll då jag skall kolla på soaré

kram på er Solig

Svar på tråden Ni med koll på färger