• Pixel88

Snart ett år sedan..

Imorgon fyller vår älskade lilla kille ett år.
    Helt ofattbart att den dagen är här.. När Vilmer föddes i vecka 24+2 den 6e maj förra året trodde man inte att denna dagen skulle komma.
    Att vi skulle få fira en fullt frisk och pigg liten kille på hans första födelsedag. 

Det skulle vara kul att komma i kontakt med andra föräldrar som har varit eller är i samma situation som vi befunnit oss i för att dela erfarenheter och tankar..

Ni kan även gå in och läsa om våran resa på min blogg eriiiiiika.blogspot.com men där måste ni läsa bloggen "baklänges" för att förstå hela handlingen! ;)

• Svar på tråden Snart ett år sedan..
  • MrsMommy

Så stort! Grattis!
    Vår son föddes i vecka 35+0 18/5 förra året, inte lika tidigt som Vilmer, men ändå så tidigt att vi inte alls var beredda på vad som var på gång. Vår resa var inte i närheten lika jobbig som er, och jag känner mig lyckligt lottad när jag läser din blogg. Men visst är det häftigt hur snabbt de små liven växer! Ett helt år! Grattis, igen!

• liji77

Vad härligt! Stort GRATTIS till er alla! Vad fin din son är Glad. Nä, man kan inte tänka sig ett års dagen. För vår del så kommer 4 års dagen snart!! Sonen föddes i v 28+3. Ja, det är många uppförsbackar och motgångar, men mycket att fira och glädjas över.

• mina12

Grattis på 1års dagen Vilmer!

Vår dotter föddes i v.24+0 i januari 2009. Det är galet vad fort tiden går! 

• wockatz

Grattis!

Det är fantastiskt och så härligt att få läsa om "äldre" prematurer!

Min Moa kom i v. 28+1 och det tyckte jag räckte!
    24+2 som er sötis.... vad ni måste gått igenom...

• FabulousMom

Grattis!

Min son föddes också i v. 24+4, för 4 år sedan. Hans första födelsedag var väldigt speciell, även om jag blir lite sentimental varje födelsedag. {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Snart ett år sedan..