Vad ska jag göra????
Hej på er alla! Jag kände bara att jag måste få skriva av mig lite. Vill inte störa mina vänner (fast jag vet att de skulle bli jätte glada om jag gjorde det) en lördag kväll... Har egentligen hur mycket som helst att skriva men vill göra det kort till att börja med. Jag och min sambo är båda 40+ med 2 barn under 3 år. Sista tiden har vi bråkat mycket och varit sura på varandra = pratat så lite med varandra som möjligt . Det jag är rädd för nu är att det går ut över våra barn vilket är min mardröm! Jag gör allt för dom 2 små liven!
Innan vi träffades var vi båda ute en hel del och levde livets glada dagar (fast vi båda hade förhållanden till och från). Nu tycker jag att jag gjort den biten och vill verkligen leva för min familj. Min sambo däremot älskar fortfarande att gå på krogen och supa sig redlös (enligt mig)... Jag tycker inte det är ok! Till saken hör att han på ca 8 veckor varit ute alternativt hemma och supit rejält (2ggr till fram till ungefär 6 på morgonen). Vilket innebär att även söndagen som det varit i dessa fall är förstörd eftersom han är bakis och jag får ta allt vad gäller barn och hushåll. Vi jobbar båda men jag deltid vilket innebär att jag hämtar/lämnar på dagis och sköter merparten hemma.
Hade det inte varit för våra barn hade jag lämnat honom men jag älskar honom trots allt och han är pappa till våra barn. Vad jag funderar på nu är familjerådning, Någon som har provat och nått ett bra resultat. Ska tilläggas
att han har ett ganska arrogant sätt gentemot mig enligt många av mina vänner och familj. Men jag tar honom alltid i försvar.
Nu sitter jag här ensam och barnen sover. Sambon åkte iväg för ca 1 timme sen med bilen. Vet ej vart, han sa inget men troligen för att äta..
Någon som bara vill bolla lite...?