• Krrrabba

    Min man avlivade Snuffe inför barnen!

    Ifredags morse var min man på strålande humör. Han sa åt barnen att ta på sig sina finaste kläder , för ikväll hade pappa en överraskning! Alla tre var förstås väldigt exhalterade i skolan/dagis - vad kunde pappa ha hittat på ? Jo, det undrade jag också hela dagen, men han vägrade bestämt att berätta. "Då blir det ju ingen överraskning". Tillslut kom då kvällen alla väntat på . Dottern var helt utom sig av förväntan ; hon ville ha sin rosa finklänning och våfflat hår. Yngste sonen accepterade för första gången sin slips. Alla gick in i köket ( som min fyndige man hade haft låst hela dagen ) och där inne väntade både levande ljus och tårta. Nu började jag ju verkligen undra. Hade han bokat en resa eller något? Hade någon namnsdag? Men när alla satt sig så började pappa/min man att prata , och jag fattar inte alls vad han ville med det här!!! " Som ni alla vet, så har vi ju blivit rätt många här hemma... Och nu när-dottern- börjat skolan så finns det ju inte så mycket tid för Snuffe...." Dottern, som är sex år fattade förstås inte ett dugg , och det gjorde inte jag heller. småkillarna behöver vi inte ens prata om;deras enda fokus låg på tårtan. Min man fortsatte; "därför hoppas jag nu på eran fulla förståelse och yttersta stöd .... Nu när Snuffe går ur tiden." Barnen fattade fortfarande ingenting, men jag hann förstås få ur mig ett" VA?!" innan min man la upp det vettskrämda marsvinet på bordet

  • Svar på tråden Min man avlivade Snuffe inför barnen!
  • Regnig måndag
    La Lola skrev 2012-05-06 09:56:41 följande:
    Om man nu ska trolla...varför inte försöka göra det på ett trovärdigt sätt så att man verkligen lurar folk? Obestämd
    Jag tycker inte att det spelar så stor roll utan det är diskussionen som är intressant. Trollning handlar btw inte om att lura folk utan att skapa livliga diskussioner...
    Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Blöjor111111

    Texten är helt osammanhängande och väldigt hoppig i sin text. Underkänt.

  • Mynta

    Hahaha, jag tycker att den var bra! Spännande och medryckande! VG+.

  • viseversa
    Mynta skrev 2012-05-06 10:29:38 följande:
    Hahaha, jag tycker att den var bra! Spännande och medryckande! VG+.
  • Regnig måndag
    Mynta skrev 2012-05-06 10:29:38 följande:
    Hahaha, jag tycker att den var bra! Spännande och medryckande! VG+.
    Snälla TS, kom tillbaka och skriv fortsättningen!
    Vi vill läsa!
    Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • myamone

    Hoppas att familjeliv stänger av Dig och polisanmäler, och att inga barn någonsin behöver ha med Er att göraDemon

  • pluvdo
    myamone skrev 2012-05-06 10:58:35 följande:
    Hoppas att familjeliv stänger av Dig och polisanmäler, och att inga barn någonsin behöver ha med Er att göra



    Polisanmäler? För vad? Trådstarten är ju uppenbarligen inte sann.
  • MoaElis

    Det här måste ha varit den sämsta troll tråd jag läst. Fyfan vad osmakligt...

  • Regnig måndag
    myamone skrev 2012-05-06 10:58:35 följande:
    Hoppas att familjeliv stänger av Dig och polisanmäler, och att inga barn någonsin behöver ha med Er att göraDemon
    För att du ska slippa gå in och kommentera i trådar du tycker är meningslösa eller hur menar du? Förvånad
    Ska vi polisanmäla och banna meningslösa kommentarer också så lär det inte finnas många medlemmar kvar snart.
    Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Millicent

    Usch vilken psykopatbild som dök upp i huvudet när jag läste. Jag känner en vars man hade en sån pappa. En som lovade godis sådär men sen misshandlade istället och samtidigt hånade o skrattade "trodde du att DU skulle få godis" osv.

    Well well.

  • John C Holmes

    Efter att ha läst den här tråden så skrattade jag så jag bajsade på mig.

    Min farsa gjorde likadant 1972. Fast vi hade en isbjörn som gosedjur. Den sprängde han i vardagsrummet med 2 kg dynamit. Vi fick inte flytta tillbaka när de hade byggt upp huset igen.

  • Denfulaapan

    Förresten, ni är för unga att veta de rätta sakförhållandena. Snuffe var en hamster som dog när han av misstag åt en vit sten i en blomlåda. Marsvinet hette Max och levde i många år utan krämpor och sår.

Svar på tråden Min man avlivade Snuffe inför barnen!