När och hur outa graviditeten på FB?
Jag börjar bli lite sugen på att lägga upp nåt på facebook om att jag är gravid. Från början hade jag tänkt att vänta till efter RUL men det är inte förrän om nästan 3 veckor och jag är nu i 17:e veckan och har börjat få en kula som inte är så diskret längre. Var i kyrkan imorse för första gången på nån månad och fick ganska långa blickar i maghöjd. Är i det där mellanläget där alla ser men det är inte tillräckligt markant baby-mage för att våga fråga eller säga nåt rakt ut. Rent teoretiskt skulle jag ju ha kunnat gå upp ovanligt mycket på kort tid och råka vara den typ av person som lägger allt runt magen... Till min fråga, tror ni jag ångrar om jag låter så många få reda på det så här tidigt? Och om man ska berätta på FB, har ni tips på nåt bra eller roligt att skriva? Hade från början tänkt lägga upp en bild på en ensam bulle i en ugn men en av mina fb-vänner gjorde det för nån vecka sen (mitt ex till och med) Nu funderar jag på att typ lägga upp en bild på mig eftersom jag har lite mage och skriva typ "i höst blir nog livet väldigt annorlunda
". Vad tänker ni?