• Anonym (Kakan)

Slutar ni killar att vilja ha sex ...

Sen ett tag tillbaka har jag och min sambo haft lite upp och ner. Jag har bland annat upptäckt att han småäter när jag inte är hemma. Han har även sagt att han inte tycker vi funkar att bo ihop men vill fortfarande träffa mig efter dessa 1,5 åren tillsammans. Han har aldrig varit särskilt intresserad av hockey men nu efter varit borta i nästan 2 veckor så ser han gärna på flera matcher än att umgås med mig. Det är mycket sånt här smått. Men till frågan är.

Jag har rätt så stor sexlust och har gärna det minst en gång per dag. Innan har det aldrig varit något problem men nu är de ofta jag som börjar och är han inte allt för "trött" så hänger han på. Nu sist vi hade det så "kom" han fast det kom aldrig någon utlösning? Fejkade han?

Jag vet inte hur ni killar tänker men är ett tecken för tappat intresse att dra sig undan?
    Hur beter ni er när era känslor har svalnat för er partner?

• Svar på tråden Slutar ni killar att vilja ha sex ...
  • Anonym

Herregud!!! Småäter han när du inte är hemma? LÄMNA HONOM NU!!!

• Anonym

Tyvärr är det så att de flesta kvinnor med "hög" sexlust drabbas av att männen inte orkar med. Om inte mannen är en man med "extremt hög" sexlust för att vara man.

Män upplevs som väldigt kåta i början av förhållanden, eftersom vi på många sätt går igång av det nya, den nya kroppen liksom... I längden blir vi mindre intresserade.... De flesta är inte otrogna för det utan går istället in i ett mer passivt stadium av sexliv.

Kvinnor har i allmänhet minst lika eller högre sexlust än män. Ni som säger er ha "hög" lust har oftast rejält mycket högre lust än den genomsnittlige mannen. Att er lust dessutom ökar med åldern medan vår minskar skapar ett jobbigt dilemma.

Trist fakta, men så ser jag det.

(Men OBS, kommunikation kan lösa en hel del. Du måste börja leka lekar med gubben också, tänja på de sexuella gränserna, då brukar hans lust öka igen, åtminstonde tillfälligt!)

Svar på tråden Slutar ni killar att vilja ha sex ...