Less på sex!
Jag har ingen som helst lust med sex längre. Börjat tänka att det är helt överskattat och skittrist. Vad är meningen egentligen? Jag vill verkligen inte ha sex längre. Men jag lever ju i en relation, så jag kommer väl inte undan. Vi har dock aldrig haft sex särskilt ofta och ingen av oss är bra på att ta initiativ. Speciellt inte jag längre, eftersom att jag inte vill. Jag känner ingenting vid sex längre. Tycker bara att det känns jobbigt och hoppas att det ska ta slut nångång. Känner mej inte det minsta kåt. Mycket beror säkert på att jag aldrig lyckats få orgasm vid samlag. Aldrig någonsin. Och, jag är ändå 38 år nu så jag har väl mer eller mindre gett upp hoppet om det vid det här laget.
Sex ger mej liksom ingenting. Känns som att den enda som verkligen får ut något av det är killen. Jag har under åren gjort allt möjligt för att få orgasm, men det går inte hur mycket jag/vi försöker. Jag har dock inga som helst problem med att få orgasm vid onani. Men det spelar ingen roll om killen försöker göra likadant. Det känns aldrig likadant som när jag gör det själv. Jag kommer aldrig ens i närheten av orgasm.
Känns som att min sexlust blivit ännu mindre sen jag började med p-spruta för några månader sedan. Jag känner mindre, absolut. Men samtidigt på andra plan så är det det enda tänkbara preventivmedlet för mej, så jag vet inte vad jag skulle ta annars. Andra p-medel har antingen gett massiva blödningar eller annat. Och, jag vill inte ta något som kan öka risken för blodproppar (det finns i min släkt) eller bröstcancer. Vill heller inte ha några främmande föremål inopererade i kroppen, som tex spiral eller p-stav. Aldrig! Så det finns liksom inget annat än p-spruta. Det funkar hur bra som helst ju och jag slipper mens. Perfekt! Men vad är meningen med ett preventivmedel egentligen när man ändå aldrig har sex???
Någon som kan känna igen detta? Några tips kanske? Undrar om jag ska behöva leva så här hela livet? En stor anledning till min oförmåga att få orgasm vid samlag tror jag är att jag har världens sämsta självkänsla och alltid haft svårt för att koppla av och koncentrera mej, i alla lägen. Jag har en tendens att alltid tänka på för mycket på en gång och liksom "koppla bort". Men jag har alltid varit sån, så jag vet heller inte vad jag ska göra åt det...