• önskar2

    Besviken

    Måste bara få skriva av mig....

    Våra papper har varit översätta och hos förmedlingen under snart två månader och vi har väntat på att höra från vår handläggare. Vi har vetat att stämplingsproceccen kan ta lång tid. Men varje dag har vi väntat på mejlet att "era papper är klara och skickade till Landet" och få börja vänta "på riktigt". Champagnen har varit på kylning...

    Igår skickade vi ett mejl och undrade hur det går med stämplande. Idag fick vi svar att våra papper skickades till Landet den 25 april!

    2 veckor sen! Utan att vi har fått reda på detta! när hade han tänkt att höra av sig??

    Istället för att fira sitter jag nu här hemma och är besviken.....denna väntan är jobbig och nu känns det som vi väntat två veckor i "onödan".... 

    Ja ja! Nu ska jag svälja detta och komma på firar-humör innan mannen kommer hem!

    Våra papper är på G och vi kan börja räkna ner på riktigt, för nu väntar vi på BB =) 

  • Svar på tråden Besviken
  • Sally

    Vänd på det och fira att ni redan väntat barn två veckor längre än ni trodde! Det är värt att fira! Ni väntar barn på riktigt!

  • Chimamanda

    Grattis! Vet hur frustrerande det kan kännas, men försök att vända det något positivt, fira i alla fall! :)

Svar på tråden Besviken