• Emmie02

Hur gick det för er som ätit pergo?

Precis som frågan lyder, hur mådde ni under kurerna, hur många kurer tog ni, blev ni gravida isåfall under vilken kur? Krams!

• Svar på tråden Hur gick det för er som ätit pergo?
  • Matilda03

Jag har inte känt några speciella biverkningar av dem så på så vis har jag mått bra av dem. Men gravid har jag inte blivit trots flera ägglossningar, är just nu inne på min femte kur och väntar på ägglossning.

• gladis

Kände inget alls av dom. Mådde som vanligt helt enkelt. Gravid blev ja på 1: à kuren :) nu livar bebis som aldrig förr och vi är i v 25:) Ge inte upp :) lycka till

• Emmie02
    gladis skrev 2012-05-09 14:57:12 följande:
    Kände inget alls av dom. Mådde som vanligt helt enkelt. Gravid blev ja på 1: à kuren :) nu livar bebis som aldrig förr och vi är i v 25:) Ge inte upp :) lycka till

Härligt att höra, jag hoppas hoppas också att de tar sig för oss så snabbt men jag försöker att inte tänka på de så jag inte ska bli besviken. tog första tabletten i morse och mår som vanligt men biverkningar kommer kanske inte så snabbt heller :p kramar lite i magen men de kan vara mensen också :) varför fick du pergo om man får fråga? Jag har pco så jag har förmodligen ingen egen ägglossning!
Svar på tråden Hur gick det för er som ätit pergo?