Vad kan detta vara??
Vår pojke på snart 3år är en livlig pojke med mycket energi men som har ett par gånger när man sagt ifrån blivit arg och kastat sig i golvet.. För tre veckor sen upptäckte jag att detta hade blivit värre då han nu istället börjar slå sig själv upprepade gånger vid dom gånger då vi har varit tvungna att säga ifrån. Här om dan tog han en pinne och slog katten och då sa vi bara att så får man inte göra i lugn ton men han blev arg började rycka bort hår och slå sig själv med näven i huvudet så man vart tvungen att ta tag i han och lugna ner.. Jag var och hämtade han och dom andra på dagis då tog dagisfröken undan mig och frågade om han brukar slå sig själv för det hade han börjat göra på dagis och en gång så hade han slagit sig så han började blöda. Har en pojke på snart 13 som har autism så nu börjar man undra om han bror också har det eller vad det kan va?? Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig och kunna få råd då vi hade det jobbigt med vår andra son som ingen ville lyssna på att det kunde va något. Mvh Linda!