• Anonym (Intresserad? :))

Hur vet jag om tjejen är intresserad?

Jag funderar mycket på hur man vet om en tjej är intresserad! Jag är tjej och är bisexuell! Jag och min partner vill gärna ha 3-kant men jag tycker att det är väldigt svårt att läsa av tjejer som man träffar ute! Det känns som om jag inte bara kan fråga heller för då kanske hon tar illa upp och inte vill träffa mig igen! Finns det några säkra tecken som avslöjar? :)

• Svar på tråden Hur vet jag om tjejen är intresserad?
  • Frontline

Fråga först rent allmänt vad personen tycker om det då vet du ju i vilket läger hon är i sen kan du säkert spinna vidare..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Jag skulle också vilja veta hur tjejer flörtar sinsemellan.

Känns som att för killar räcker det med att jag som kvinna bara ler så far deras brallor av. Men nu är jag jättekär i en tjej, som iofs är gift med en man, men det verkar som att deras samliv inte är den bästa. Hon är ju dessutom av den blyga och tillbakadragna sorten så jag får ju som dra ur henne information.

Frontline skrev 2012-05-10 13:56:42 följande:
    Fråga först rent allmänt vad personen tycker om det då vet du ju i vilket läger hon är i sen kan du säkert spinna vidare..

Det skulle jag gärna göra.Men hur glider man in på det då liksom? :) Vi känner inte varann så jätteväl!
  • Anonym (Nyfiken)

var bor ni..? =P

Anonym (Nyfiken) skrev 2012-05-13 23:45:41 följande:
    var bor ni..? =P
    Vi? Glad
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-05-20 22:59:26 följande:
    ja ni ja...=P

Vi bor i Östergötland :) Ni då?
Svar på tråden Hur vet jag om tjejen är intresserad?